totsitlyred.com

Fastpitch Sagtebal Tryout Drills

Fastpitch sagtebal oefen wedstryde is `n tyd vir die spelers om afrigters wat hulle die span kan bied wys. Daarom is dit belangrik dat die afrigters ontwikkel uitprobeer drills wat beide laat die spelers om hul vaardighede te toon en maak seker dat elke speler is op die vlak van die span vereis. Afrigters moet drills wat fokus op slaan, pitching en veldwerk te kies.

Tryout Scramble

  • Die uitprobeer geskarrel is `n vinnige boor dat spelers se voetwerk, spoed en druk toets. Een afrigter en `n vanger staan ​​by die huis plaat. `N Speler staan ​​op die eerste bof, met `n back-up eerste baseman agter haar. Die res van die spelers line-up enkel-lêer agter derde basis. Die afrigter treffers van `n harde Grou om die eerste speler in lyn op derde basis. Wat speler velde die bal en gooi die vanger. Die vanger rol dan die bal in die rigting van die derde baseman, soos `n Bunt, en die derde baseman koste van die bal en gooi eers. Sy hou hardloop en vervang die Friends eerste baseman. Wanneer die eerste baseman vang die bal uit die derde baseman, loop sy na die agterkant van die lyn op die derde basis. Die Friends eerste baseman neem oor die basis en die boor begin weer. Daar sal pouses vir foute en die vanger te vervang, maar goeie spelers in staat om vinnig deur hierdie boor te kry.

sagte Toss

  • Dit slaan boor kan die afrigter te swaai die spelers se sien vir `n verskeidenheid van verskillende toonhoogtes. Die afrigter, staan ​​`n paar treë weg en gooi die sagtebal slinkse om die speler, wat dit treffers. Die afrigter kan gooi `n paar hoë, `n paar lae en `n paar in die middel. Die punt is om te oordeel of `n speler kan hanteer slaan `n bal wat nog `n staking, maar is nie volmaak nie.

pitching

  • `N Goeie kruik is die sleutel in fastpitch sagtebal omdat die speler kan beheer hoeveel treffers die ander span kry. Dit is waarom dit belangrik is dat jou span het `n uitstekende bouler. Versamel die kruike uit te probeer vir jou span. Een vir een, het hulle die heuwel neem. Elke speler kry 10 plekke, met `n afrigter vir hulle vertel waar om die bal te plaas. Nog `n afrigter sal spoed die bal se meet na die speler gooi dit. Telling elke plek van al die spelers. Kerfstok het die tellings en gebruik dit om jou te help besluit watter kruike te kies.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante