Reëls van Ball Kaptein se
Maklik om te leer en wat geskik is vir gemengde maatskappy, die spel van bal kaptein se bied `n lae impak alternatief vir ander bal sport. Die wedstryd maak gebruik van `vlugbal of ander sagte, opgeblase bal te slaag onder sy lede met die bedoeling van `n doel aan te teken. Spelers mag nie hardloop wanneer hulle die bal, en moet `n afstand van 2 tot 3 voete in stand te hou van ander spelers. Spanne kan beide manlike en vroulike spelers het, en die spel het reëls verbied roughhousing of vuil taal.
Die oprigting van die Hof
Jy kan die spel buite speel op `n basketbal of vlugbal hof, sonder die netto in plek, of op gras of `n harde oppervlak. Aan elke kant van die middellyn, sal jy drie groot sirkels. Die sirkels moet wees oor 8 voete in deursnee en stel ongeveer 3 voet weg van mekaar en van die middellyn. Twee sirkels sal oor twee voete terug gestel word van die middellyn naby die kante van die hof. Sentreer die derde sirkel teen die agterlyn van die hof. Sit `n stewige stoel of kort voetstuk in die derde sirkel na die agterkant van jou doel vanger om op te staan. As speel met kinders, gebruik `n kleiner hof en hoelahoepels vir die sirkels.
Speel die spel
-
Jy kan die spel speel met vyf, ses of tot 10 spelers in elke span. Kies een persoon as die doel vanger en het hom staan op die stoel of voetstuk (of op die vloer in die sirkel as jy wil). Jy sal twee skuts wat in die kringe wat die naaste aan die middellyn sal staan het. Die oorblywende spelers kan vrylik deur die veld beweeg buite die sirkels op die ander kant van die hof om te verhoed dat die ander span uit scoring. Elke span gaan die bal van die een speler na `n ander om dit te kry om een van die skuts, wat dan poog om dit te slaag om die doel te bereik vanger `n punt aan te teken. Vrylopende veldwerkers van die teenoorgestelde span poging om die passe te sluit en onderskep die bal. Hulle slaag dit dan tussen lede om hul eie shooters te probeer om te score.
spesiale reëls
`N Doel vanger moet die bal te hou vir `n volle drie sekondes `n telling vir sy span ontvang. Niemand kan dit klop uit sy hande in hierdie tyd. `N Speler van die teenoorgestelde span bring dan die bal terug in die spel van agter die agterlyn van die hof, om dit aan sy spanlede om sy eie doel te bereik aan die teenoorgestelde kant van die hof. Spelers moet een voet rus te hou op die grond toe het hulle beheer oor die bal het en kan nie hardloop of loop met dit. Hulle kan nie hop of rol die bal aan in proses maak net verby is toelaatbaar. Skuts moet ten minste een voet in hul kring hou wanneer verby die bal aan die doel vanger.
aangroei Out
`N Speler in beheer van die bal kan net hou dit vir 3 sekondes voor om dit na `n ander speler, of `n beheermaatskappy vuil genoem. Die foute is ook genoem as `n speler kom nader as 2 voet van die speler wat die bal of maak kontak met `n ander speler. Wanneer `n skeidsregter `n strafskop noem, die opponerende span kry beheer van die bal by die punt van die vuil en kry `n onbelemmerde slaag. Hulle moet ten minste een pass neem voordat jy probeer om te score na `n vieslike.
- Basketbal Gym Grootte Regulasies
- Hoe om te leer hoe om `n basketbal Teken
- Sport Tema Games for Kids
- Pekelbal Reëls en Regulasies
- Vlugbal Kader Oefeninge
- Pret basketbal wedstryde vir PE
- Pluimbal Reëls op Lines
- Oorsprong van Dodge Ball
- Binnenshuise Group Games vir Elementary Kids
- Midde-Skool Vlugbal Reëls
- Basketbal Reëls vir `n Spring Ball
- Reëls en Regulasies in Vlugbal
- Vierkantig Toernooi Reëls
- Hoe om `Football Speel
- Hoe om `n Professionele Vroulike basketbal speler
- Fun Liggaamlike Opvoeding Spele vir Tieners
- Kollege Vlugbal Reëls
- Reëls vir Doubles Tennis
- Hoe om te verstaan Vlugbal Statistiek
- NCAA Afdeling 1 Sagtebal Roster perk Reëls
- Filippynse Vlugbal Reëls