totsitlyred.com

Vierkantig Toernooi Reëls

Gevind in plekke wat wissel van die schoolplein om kollege-kampusse, vierkantig is `n buitelug spel gespeel deur vier spelers in `n vierkantige hof. Die doel is om heen en weer in die hof met die hoop om die ander spelers uit te skakel indien hulle die bal mis weiering `n bal. Die spel gespeel kan word vir die pret of in `n toernooi opstel met punte wat toegeken word aan spelers op grond van hul prestasies in die spel.

spelers

  • Vierkantig kan gespeel word deur `n groot aantal spelers. Slegs vier spelers is op die hof op `n gegewe tyd terwyl ander spelers wag in die speler lyn in te roteer. Groot toernooie kan funksie verskeie vierkantig howe.

Tydsbeperking

  • Stel `n tyd limiet vir die toernooi. Speel steeds deur die tyd voor met geskeduleer breek as die toernooi duur vir langer as `n uur.

Hof en Posisies

  • Staan die skeidsregter buite die hof, maar die gesig staar nie. Posisioneer vier spelers op die vierkantig hof met een speler in elk van die vier kante. Vanuit die perspektief van die skeidsregter, heel links vierkante is No. 4, die heel regs is No. 3, naby links is No. 2 en naby reg is No. 1. Elke vierkante van die hof moet meet 8 voete met 8 voete vir `n totale hof grootte van 16 deur 16 voete.

die Bedien

  • Die speler in Square 4 dien `n 8.5-duim opgeblase rubber bal aan die agterkant hoek van sy vierkantige na die speler in Square 1. Die bediener moet die bal drop laat en druk dit met sy hand op die up-weiering in Square 1. Die speler in Square 1 moet die bal uit sy vierkante en in Square 2 of 3 in minder as twee bounces. Daaropvolgende spelers kan die bal in `n ander vierkant op die hof.

uitskakeling



  • Spelers aanhou die spel totdat een speler mis die bal en laat dit reis buite perke of versuim om dit te tref voor die tweede weiering. Die speler is uit die hof verwyder word en gestuur word aan die einde van die speler lyn. Enige plek buite die lyne van die hof is van mening buite perke. `N Bal landing op die grenslyne is nog steeds beskou as in die spel. As `n bal grond buite perke voor slaan `n vierkant in die hof, is die slaan speler uitgeskakel.

verskuiwing Squares

  • Na `n speler is uitgeskakel, al die spelers in `n laer genommer blokkies beweeg op een. Byvoorbeeld, as die speler in Square 3 uitgeskakel, dan is die speler in Square 2 beweeg na Square 3, 1 gaan na 2, en `n nuwe speler van die speler lyn vul Square 1.

scoring

  • Daar is twee tellings vir `n spel van vierkantig. Die "ent" telling is gebaseer op hoeveel keer `n speler gaan die hof in `n wedstryd met een punt toegeken elke keer as die speler gaan op Square 1. Die "SRV" telling is die aantal kere wat `n speler dien van Square 4 met een punt toegeken vir elke dien. verdeel die "SRV" telling deur die "ent" telling vir die finale gemiddelde telling. Byvoorbeeld, as die speler het die wedstryd vyf keer en 15 keer bedien, sy eindtelling sou word 15 gedeel deur 5, of `n telling van 3.

wenner

  • Die toernooi wenner is die speler met die hoogste gemiddelde telling ná die tydsbeperking verstryk.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante