totsitlyred.com

"Snorta" aanwysings

"Snorta" is `n familie-vriendelike geheue spel wat ontwerp is vir 3-8 spelers, ouderdomme 8 en up. Spelers moet die geluid van `n plaasdier na te boots, dan weg te steek `n plastiek figuur van daardie dier. Spelers moet kaarte om te draai om te probeer om die dier van die ander spelers aan te pas. Die wenner van die ronde is die eerste speler om `n kaartjie wedstryd vind en maak die klank van diere die opponent se.

Opstel

  • Kies `n speler aan die handelaar te wees. Hierdie speler sal die opstel van die spel en onderrig die ander spelers.

  • Plaas een skuur in die voorkant van elke speler. Sit al 12 plastiek diere in die dier gryp sak.

  • Slaag die dier gryp sak rond aan elke speler. Die spelers moet een neem, en plaas dit langs hul skuur.

  • Plaas die single "Swap" kaart in die dek van die dier kaarte en shuffle die dek. Hanteer die kaarte, gesig-down, aan elke speler totdat almal het dieselfde bedrag. Plaas enige oorskiet kaarte na die kant.

  • Maak die klank van jou dier, ook bekend as "Klink Off." Dit is bedoel om te help spelers onthou wat dier behoort aan elke speler. Alle spelers moet beurte maak "Klink Off."



  • Plaas jou dier in die skuur sodat niemand anders dit kan sien.

Speel die spel

  • Haal die kaarte en hou hulle neer in die gesig staar in die een hand. Die toneelstuk begin met die handelaar dan kloksgewys beweeg rondom die tafel.

  • Maak beurte daarby oor die top-kaart in jou hand. Plaas die kaart gesig-up op die tafel. Dit sal die stapel tafel kaarte begin vir elke speler. As die spel gaan voort, spelers flip hul in-hand kaarte op hierdie hoop.

  • Flip oor die kaart "Swap" as jy dit het en neem `n nuwe dier uit die gryp sak. Plaas die dier uit jou skuur in die sak en maak die klank van jou nuwe dier.

  • Speel totdat `n speler flips oor `n kaart wat ooreenstem met die top tafel kaart van `n ander speler. Hierdie twee spelers moet probeer om hul teenstanders verborge dier onthou en die eerste wees om korrek "Sound Off." Daar is geen boetes vir `n verkeerde dier klank en die res van die spelers word nie toegelaat om enige geluide te maak. Die eerste speler te kry die dier reg wen die ronde. Die wenner hande al van haar tafel kaarte om die verloorkant speler. Die verloorkant speler moet sy tafel kaarte, asook die wenners, gesig-af na die onderkant van sy in-hand dek plaas.

  • Hervat spel met die speler aan die linkerkant van die laaste persoon wat `n kaart gespeel. Die eerste speler om ontslae te raak van al haar in-hand kaarte wen, ongeag van hoeveel tafel kaarte wat sy het.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante