totsitlyred.com

"Goodnight Maan" Game aanwysings

"Goodnight Maan" is `n kind se bypassende spel wat gebaseer is op die klassieke Margaret Wise Brown boek, "Goodnight Maan," `n bekende slaaptyd storie. Hierdie wedstryd is ontwerp vir een tot vier spelers, ouderdomme 2 en up, en help bevorder opname en handvaardigheid vaardighede, asook volgende reëls en deel met ander. Dit help ook kinders ontwikkel taal, visuele, kognitiewe en geheue vaardighede. Die "Goodnight Maan" spel is familie-vriendelik en sluit ses, ouderdom-toepaslike vlakke almal vermaak te hou.

Beginner`s Matching Game

  • Gee een speel raad aan elke speler. As jy speel met kinders onder die ouderdom van drie, sou dit beter wees om die spel te een kind beperk op `n slag.

  • Skommel die 24 bypassende kaarte en plaas dit in `n stapel, gesig-op die tafel.

  • Teken `n kaart van die stapel en hou dit vir die spelers om te sien. Die speler wie se raad het die bypassende prentjie kan die kaart te eis. Opdrag gee die speler om die kaart te plaas op die top van die bypassende vierkante op hul raad.

  • Trek `n ander kaart van die stapel en wys dit aan die spelers. Voortgaan speel totdat al die spelers hul borde gevul met bypassende kaarte. Almal wen.

  • Moedig kinders deur die gebruik van positiewe terugvoer soos, "Goeie werk," "Jy is baie goed in die neem beurte" en "Goeie passing." Dit is `n goeie manier om te help bietjie spelers ontwikkel geduld, samewerking en positiewe selfbeeld.

Advanced Matching Games

  • Het elke speler gryp `n speelbord.

  • Skommel die bypassende kaarte en versprei hulle in die gesig staar-up op die tafel. Maak seker dat hulle binne bereik van al die spelers.

  • Begin die spel met die jongste speler. Op jou beurt, kies `n kaart van die paal om by `n vierkant op jou bord. Plaas die kaart op die top van die vierkant, dan is die speler aan die linkerkant gaan volgende.

  • Voortgaan speel in hierdie wyse totdat al die kaarte is gekoppel. Alle spelers te wen.

  • Flip die speel borde oor na die swart-en-wit kant en speel die spel soos hierbo. Die swart-en-wit kant voeg `n visuele uitdaging om die spel.

Memory Game



  • Het elke speler kies `n bord.

  • Skommel die 24 bypassende kaarte en plaas hulle in die gesig staar-down op die tafel. Sorteer die kaarte in selfs rye wat sigbaar is vir al die spelers is.

  • Kies `n kaart en draai dit oor. Scan jou speel raad om te sien of jy `n wedstryd. Plaas die kaart op die top van die bypassende vierkante en neem `n ander wending.

  • Flip die kaart oor in dieselfde posisie as jy nie `n wedstryd nie.

  • Watch, soos ander spelers flip oor die bypassende kaarte. Onthou waar hulle in die rye, en gebruik dit tot jou voordeel as hierdie wyn weer jou beurt. Die eerste speler om hulle raad oorwinnings te vul.

"Goodnight Maan" Kamer / wat ontbreek?

  • Plaas die "Goodnight Maan" kamer spel bord op die tafel. Trek een wat ooreenstem met kaart en wys dit aan die speler. Het hulle die raad soek vir die komende voorwerp.

  • Plaas die kaart na die kant wanneer hulle die voorwerp te vind. Trek `n ander kaart vir die speler om te soek na, en voortgaan om te speel in hierdie manier. Beperk die spel tot vyf of ses kaarte vir jong kinders, dan geleidelik verhoog tot die volledige stapel kaarte.

  • Plaas sewe van die bypassende kaarte gesig-up op die tafel vir die "wat ontbreek?" spel. Plaas die oorblywende kaarte in `n stapel langs die ry. Laat die spelers om noukeurig te kyk oor die kaarte en probeer om hulle te memoriseer. Begin die spel met die jongste speler.

  • Het al die spelers te sluit hul oë op jou beurt. Verwyder `n kaart van die tafel en hou dit agter jou rug of buite sig. Skommel die ry van kaarte, dan laat die spelers ontbloot hul oë. Die speler aan die linkerkant moet kyk na die kaarte en probeer om uit te vind watter een ontbreek. As hulle die kaart reg te kry, kry hulle om dit te hou. As hulle dit nie doen nie, speel gaan na die volgende speler vir hul kans om te raai. As niemand die vermiste kaart kan noem, moet die oorspronklike speler `n nuwe een te trek en plaas dit op die tafel. Die speler aan die linkerkant is nou "Dit."

  • Voortgaan speel totdat daar soveel kaarte links as daar spelers. Elke speler neem dan `n kaart en tel hulle stapel. Die speler met die meeste kaarte wen.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante