totsitlyred.com

Elektroniese spanbou-oefeninge

Spanwerk is noodsaaklik vir die suksesvolle bedryf van enige besigheid. Die gebruik van spanbou speletjies kan help om jou groep verband professioneel en meer doeltreffend te werk. Maar met die evolusie van die moderne elektronika, elektroniese spanbou speletjies kan die volgende stap in die werkplek binding wees. Bied speletjies wat gebruik kan word op `n rekenaar en `n tipe stelsel, vanaf Windows Apple.

Keypunch

  • Spanwerk vereis dikwels mense om `n spesifieke groep aktiwiteite doen in `n spesifieke patroon. Gebruik hierdie speletjie om te help toets vermoëns van jou span. Verdeel jou groep in spanne van vyf. Kry almal se e-pos adresse, terwyl spanne kies `n spanleier. E-pos die spanleier `n reeks van wiskunde probleme, gee elke spanleier `n ander stel van probleme. Die spanleier los een van die wiskunde probleme, dan e-posse die lys van probleme na `n ander spanmaats. Hierdie speler herhaal hierdie proses en e-posse na die volgende speler. Hierdie proses gaan voort totdat die span al die probleme voltooi het. Nadat hulle klaar is, moet hulle per e-pos die voltooide wiskunde probleme vir jou. Gee spanne punte vir die volgorde waarin hulle e-pos jou. Die eerste span moet kry 10 punte en elke span na kry een punt minder as die span voor. Speel `n paar rondtes en bespreek wat hulle geleer het ná die oefening. Dit is `n herhalende spel, maar dit sal `n uitdaging jou werknemers te werk in `n spesifieke patroon en metode.

kletskamer Debat



  • In die hoë spoed wêreld van die moderne besigheid, kan spanlede moet saamwerk uit `n lang afstand. Hulle moet elektroniese kommunikasie metodes, soos chat rooms te bemeester ten einde te slaag. Gebruik hierdie speletjie om te help leer hulle oor die gebruik van chat rooms. Verdeel jou groep in twee spanne. Stuur elke span in aparte rekenaarlokale, om seker te maak elke speler het sy eie rekenaar. Opstel van `n private chat room op bediener se jou maatskappy of `n gratis chat diens. Spanne kies `n leier wat `n e-pos wat jy om jou te laat weet wanneer om te begin. Jy dan e-pos die spanleiers n debat onderwerp. Toewys wat pro en wat is con. As die spelers kla, staat hulle nie altyd kry om die agenda van hul maatskappy te kies. Spelers en dan die kletskamer en debatteer hul agenda. Bestuur die debat en maak seker dat die ordereëls afgedwing. Kies `n wenner aan die einde en bespreek die voor- en nadele van sake doen in `n chat room.

Skryf `n storie

  • Werk in `n elektroniese omgewing kan dit moeilik maak om naby. Gebruik hierdie spel te help om jou werknemers meer te leer oor mekaar. Hierdie wedstryd het nie gespeel word alles op een slag. Dit werk die beste as spelers kry kans om te werk op die spel regdeur die week. kies lukraak `n beginspan speler. Die beginspan speler moet `n paragraaf om die spel te begin skryf. Die paragraaf moet die begin van `n storie wees. Die storie moet iets oor die lewe van die skrywer se, soos bv die skool hulle het na of hul kinderjare. Hy skryf sy naam bo die paragraaf, dan e-posse na `n ander werknemer wat daardeur lees en skryf haar eie paragraaf. Hierdie paragraaf moet die bogenoemde storie gaan voort. Daar moet egter sy haar eie persoonlike wending toe te voeg tot die storie, insluitend persoonlike staaltjies oor haar lewe. Sy het toe e-posse na `n ander werknemer sowel as die oorspronklike speler. Speel voort met die laaste speler wat op die storie en stuur dit aan almal. Het jy `n bymekaar kom waar almal lees deur die storie saam.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante