totsitlyred.com

Hoe om te gebruik die afskop Ingenieurswese aan Begin `n sokkerwedstryd

Sokkerwedstryde begin met een span skop af om beheer oor die bal te kry. Spele is weer begin met afskoppe na `n doel aangeteken, aan die begin van die tweede helfte en aan die begin van ekstra tyd periodes. Doelwitte kan direk gedruk van `n afskop, maar oor die algemeen die afskop lei tot `n reeks van passe deur die span met die eerste besit van die bal.

Besluit watter span skop af

  • A pre-spel muntstuk flip bepaal watter span skop eerste af. Die wenner van die flip kies wat die doel om aan te val in die eerste helfte en kry om af te skop om die tweede helfte begin. Die verloorder van die muntstuk flip skop af om die spel te begin. Die spanne eindig verander vir die begin van die tweede helfte en aanval in die teenoorgestelde rigting.

span Belyning

  • Elke span moet al sy spelers het op sy kant van die middellyn vir die afskop. Spelers op die opponerende span moet ten minste 10 treë bly van die bal - `n verblyf buite die sentrum sirkel - totdat die skop span dit stel in die spel.

Die afskop



  • Die bal is geplaas in `n stilstaande posisie in die middel merk. Op sein die skeidsregter se, die speler skop af beweeg die bal, tipies deur dit na `n spanmaat. `N Speler kan probeer om direk te teken af ​​die afskop. Die speler skop af kan raak nie die bal `n tweede keer tot `n spanmaat raak die bal. Wanneer `n tweede-touch skending plaasvind, die opponerende span kry `n indirekte vryskop van die plek van die oortreding. Ander oortredings kan lei tot `n re-skop.

speel Begin

  • Spelers aan albei spanne kan vorentoe te beweeg sodra die KICKOFF plaasvind. Spanne tipies loop speel af die afskop, die verskuiwing van die bal vorentoe, sywaarts of agtertoe met die tweede slaag en die bou van `n vaste fasette van daar af. Soms spanne doele af van ontwerp afskop speel, maar dit is ongewoon.

  • Foto Credit XiXinXing / XiXinXing / Getty Images
Deel op sosiale netwerke:

Verwante