totsitlyred.com

Hoe om te speel Muggle Zwerkbal

Zwerkbal was oorspronklik `n fiktiewe sport gewild gemaak deur die skrywer J. K. Rowling in haar Harry Potter boek reeks. Muggle Zwerkbal is anders as Wizard Zwerkbal want daar is geen magic of vlieënde besemstok wat betrokke is en die spel word gespeel deur nie-magic mense, bekend as muggles, in plaas van towenaars. Lees verder om te leer hoe.

Dinge wat jy nodig het

  • 14 spelers
  • `N sokkerwedstryd of sokker veld
  • Drie hoepels aan die kant van elke span se
  • 4 Snitchers
  • A Quaffle
  • twee Bludgers
  • tennisrakette
  • A Snitch

die spelers

  • Versamel 14 spelers tot 2 spanne van 7. Elke span het 2 Snitchers wat die jatten beheer bykomend tot hul 7 spelers maak.

  • Kies drie "chasers" vir elke span wat sal wees die enigstes toegelaat word om die quaffle skiet (wat `n vlugbal, basketbal kan wees, dodge ball of `n boontjiesakkie) in een van die drie hoepels op hul teenstanders kant te score. Chasers het geen fisiese kontak met mekaar nie, behalwe om die chasers merk van die ander span. Sodra gemerk, moet die chaser met die quaffle dit te laat val.

  • Kies twee "stokke" vir elke span wat staan ​​op elke hoek van die veld en gooi die twee "bludgers" (skuim balle) by die opponerende span van hul hoek (of hulle kan hulle dien met tennis rakette). Stokke moet in hul hoeke bly, tensy hulle kry van `n bludger. As `n chaser is getref deur `n bludger, moet hy die quaffle daal as hy dit in sy besit en vries vir vyf seconds- as `n klitser is getref deur bludger die opponerende span se moet hy sy bludger gooi oor sy skouer en vries vir tien sekondes .

  • Kies `n "bewaarder" vir elke span wat blokke van die poging tot doelwitte wat deur die chasers met net sy hande. Hy kan nie stap uit die klein semi-sirkel gemerk regoor die doel en mag die quaffle vang om dit te gooi om een ​​van sy mede-spanmaats. As `n bewaarder is getref met `n bludger, moet hy vries vir 3 sekondes.

  • Kies `n "soeker" vir elke span wat sal probeer om die goue jatten (a tafeltennis bal) in `n skerp hoed vang en wen die wedstryd vir hul span. Die goue jatten is nie `n rol speel totdat in die spel vyftien minute. As `n soeker is getref deur `n bludger moet hy vries vir vyf sekondes.



  • Kies vier snitchers wat neutraal en nie op óf span by die kante van die veld te staan. Hulle gooi die jatten oor die veld van kant tot kant en die soekers probeer om dit te vang. Hulle kan dit gooi enige tyd wat hulle soos-die bal nie voortdurend hoef te wees in die spel.

Die spel

  • Skiet die quaffle deur een van hoepels die drie opponerende span se tien punte vir die span in te samel.

  • Verloor vyf punte vir die span as `n speler `n reël verbreek.

  • Eindig die spel en versamel 150 punte vir die span die soeker se wat die jatten vang.

  • Wen die wedstryd deur met die meeste punte aan die einde spel se.

Wenke waarskuwings

  • Daar is eintlik spanne wat die spel van Muggle Zwerkbal en selfs `n Zwerkbal toernooi genoem Grense Riverside Zwerkbal Classic in Phoenix speel.
  • Muggle Zwerkbal is `n mede-ed sport.
Deel op sosiale netwerke:

Verwante