totsitlyred.com

Fun Tag Games for Kids

Die eenvoudige spel van tag is een van die mees bekende en alomteenwoordige kinders # 039-s speletjies in die wêreld. Selfs baie jong kinders is lief vir om te jaag of word gejaag deur `n volwassene, en so gou as kinders oud genoeg is om saam te speel, hulle speel jaag speletjies. Tag is een van die mees veelsydige speletjies imaginable- dit verander kan word om honderde verskillende weergawes en ure te skep - of selfs jare - van pret.

Amoeba Tag

  • Die meeste speletjies van tag begin met die keuse van een persoon na die chaser wees, maar Amoeba Tag begin met twee chasers. Die twee chasers moet hande vashou terwyl hulle probeer om ander spelers te vang. Enigiemand hulle vang moet hande vat met hulle en `n chaser. Die groep van chasers hande vashou groei groter en groter totdat net een persoon (die wenner) gelaat weg hardloop.

Tag band-aid

  • Band-aid Tag is `n weergawe van vries tag, waarin `n persoon wat gemerk moet gevries bly in posisie totdat `n ander speler etikette hom om hom te bevry. In Tag Band-aid, een speler is die chaser. Wanneer die chaser etikette `n ander speler, moet daardie persoon `n hand ( `n "band-aid") hou oor die plek waar hy gemerk is. As hy weer gemerk, moet hy die ander kant hou oor die tweede plek waar hy gemerk is. As hy gemerk `n derde keer, moet hy vries in plek. Hy is gevries totdat twee ander spelers na hom toe kom en "werk" deur beide kodering hom in `n keer terwyl jy tel tot vyf.

ketel Burst

  • Om `n spel van Boiler Burst, gebruik grense twee lyne, die wenstreep en die eindstreep te skep, met `n gejaag ruimte tussen wat is ongeveer 40-voet breed, afhangende van die ouderdom van die spelers. Die spelers begin by die wenstreep, terwyl die chaser staan ​​in die middel. Die chaser begin waaruit `n storie. Op `n sekere punt in die verhaal, die chaser sê, "en die ketel bars," wat is die sein vir die ander spelers om te probeer om uit te voer na die eindstreep. Soos hulle loop, die chaser probeer om hulle te merk. Enigiemand gemerk is uit vir die duur van daardie ronde. Die spel gaan voort met dieselfde chaser totdat net een speler (die wenner) is links; vir die volgende ronde, die speler wat eerste gemerk is word die nuwe chaser.

samewerking Tag



  • Samewerking Tag vereis `n stut: `n voorwerp wat spelers kan slaag of gooi onder mekaar soos `n sagte bal. Spelers is veilig uit wat gemerk deur die chaser solank hulle hou die voorwerp. Hulle werk saam om die voorwerp te verhoed dat ander spelers uit wat gemerk slaag. Indien `n speler is gemerk toe sy nie die voorwerp hou, word sy die nuwe chaser.

Reuse, Wizards, Elwe

  • Reuse, Wizards, Elwe is `n groep tag spel wat gebaseer is op Rock, Paper, Scissors. Om te speel, verdeel die spelers in twee spanne. Opgestel twee doellyne op die teenoorgestelde punte van die speelveld. Voor die aanvang van `n ronde, moet elke span warboel up en kies om óf reuse, towenaars of elwe vir wat rondom wees. Die spanne dan line-up in die gesig staar mekaar in die middel van die speelveld. Op die telling van drie, albei spanne doen die aksie vir hul gekose wesens - reuse, towenaars of elwe. Reuse maak hul hande oor hul koppe, towenaars hul hande strek na die ander span en wikkel sy vingers, en elwe gebruik hul hande te pointy ore maak. Reuse verslaan elwe, elwe nederlaag waarsêers en towenaars nederlaag reuse. Die span wat verslaan hardloop weg in die rigting van die doellyn agter hulle terwyl die ander span hulle jaag en probeer om hulle te merk. Enige speler wat gemerk moet deel wees van die span wat hom gemerk word. Die spel gaan voort totdat al die spelers deel van `n span geword het.

geheim Tag

  • `N spel van Secret Tag begin, moet `n leier kies drie spelers en in die geheim vertel elkeen van hulle wat hul rolle sal. Een van die drie is die chaser, een is die "dokter" wat kan bevry spelers wat gemerk het, en die derde is `n normale speler. Wanneer die spel begin, die chaser etikette mense, en enigiemand wat gemerk moet vries totdat hulle onbevrore deur die dokter. Hierdie wedstryd werk die beste as rondes vinnig te beëindig, aangesien sy appèl lê in die verwarring by die begin toe nie een van die spelers weet wat die chaser is.

Almal # 039-s Dit

  • Almal # 039-S Dit is die beste gespeel in `n groot ruimte, en `n kort tyd. Om te speel, die opstel van die grense en dan aan te kondig dat almal dit. Al die spelers jaag mekaar en probeer om mekaar te merk, en enigiemand wat gemerk moet gaan sit. Speel voort totdat net een speler, of geen spelers, gelaat.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante