totsitlyred.com

Wat is die speletjies wat kinders gespeel in die 1950`s en 1960`s?

Kinders in die 1950`s en 1960`s het `n verskeidenheid van speletjies wat beide die gees en liggaam uitgedaag. Dit sluit raai speletjies asook hardloop en wedrenne speletjies soos Twintig Vrae, Red Rover en Duck, eend, gans. Baie van die speletjies is nog steeds gespeel word deur kinders vandag.

20 Vrae

  • Hierdie wedstryd is buite gespeel, binne of terwyl jy op reis. Een persoon kies `n persoon, plek of ding. Die ander het 20 vrae om die korrekte antwoord te raai. Hulle kan net vrae wat `n ja vereis of nie beantwoord vra. Vrae kan wees "Is dit `n persoon ?," "Is dit `n plek?" of "Is hierdie persoon manlike?" Die persoon met die regte antwoord kry na die volgende onderwerp te kies. As niemand die korrekte antwoord raai, die persoon wat die onderwerp gekies kies `n ander persoon, plek of ding en die vrae begin weer.

Simon Says

  • "Simon" roep aanwysings vir almal om te volg. Die "Simon" oproeper kan sê, "spring op en af," "Draai om," "Raak jou neus" of ander riglyne. Die doel van die spel is vir diegene speel om net te volg aanwysings wanneer voorafgegaan met die frase, "Simon sê." "Simon sê spring op en af," "Simon sê omdraai" of "Simon sê raak jou neus." As jy aanwysings gegee sonder die "Simon sê" frase volg, word jy die oproeper of "Simon."

Red Rover



  • Kinders vorm lyne oral 20-50 voete uitmekaar, afhangende van die beskikbare vir die speel van die spel ruimte. Diegene in elke lyn styf hou hande. Die een kant `n beroep op die ander kant, "Red Rover, Red Rover, stuur (die naam van `n persoon in die ander lyn) reg oor." Die persoon wie se naam loop so hard as moontlik om die ander lyn met die doel om deur te breek die lyn. As sy dit regkry om in te breek die lyn, kies sy `n persoon uit die gebroke lyn en keer terug na haar oorspronklike lyn. As sy nie in staat is om deur te breek, sluit aan by sy die lyn sy probeer om deur te breek, en die ander lyn roep, "Red Rover, Red Rover stuur (die naam van `n persoon in die ander lyn) reg oor."

Freeze Tag

  • Kies `n persoon te wees "Dit." Die doel van die "Dit" is om almal te merk. Sodra jy aangeraak jy moet vries in posisie. Spelers aangeraak is "gevries" en kan nie beweeg totdat die spel is verby of totdat `n persoon wat nie gevries raak om hulle te "ontsluit" hulle. Die speler wat drie keer word gemerk word die "Dit." As die persoon wat "Dit" dit regkry om te "vries" al die spelers op dieselfde tyd so almal is "gevries," het hy kan die persoon wat sy plek as neem kies "Dit."

Duck, eend, gans

  • Kinders maak `n groot sirkel voor sit op hul hurke met hul hande onder hul oksels voorgee om eende wees. Een persoon is gekies as die "jakkals." Die jakkals loop stadig rondom die sirkel elke persoon op die kop afluister en gesê: "Duck. Duck. Duck." Kinders kan hul vlerke klap as die jakkals sirkels. Ten slotte, die jakkals krane iemand en sê, "Goose." Wanneer dit gebeur `n ras breek. Die gans moet spring op en hardloop om die sirkel probeer om die jakkals te merk voor die jakkals haar kan plaasvind in die sirkel. As die jakkals terug na die plek waar die wedloop begin eerste kry, die gans raak die jakkals. As die gans etikette die jakkals eerste, die jakkals neem nog `n beurt.

  • Foto Credit George Marks / Retrofile / Getty Images
Deel op sosiale netwerke:

Verwante