totsitlyred.com

Fun Bybel Spele vir Jeug

Games is `n doeltreffende manier om pret te hê en leer op dieselfde tyd. Speel Bybel games by Church of in godsdienstige opvoeding klasse kan `n rambunctious groep van kinders vestig en kry hulle gefokus op hul lesse. Jy kan ook speletjies te gebruik om Bybelkennis en prystoekennings te maak aan die wenners te toets.

Bybel Jeopardy

  • Bybel Jeopardy is gebaseer op die gewilde TV-show. Bybel Jeopardy neem `n bietjie van voorbereiding. Besluit hoe jy wil die opstel van jou spel bord. Gebruik `n swartbord of wit bord vir `n vinnige en maklike spel, of jy kan spel items wat herhaaldelik gebruik kan word deur die skryf van die kategorieë en punt bedrae op indeks kaarte te skep.

    Die Bybel Jeopardy raad bestaan ​​uit ses kategorieë. Die kategorieë hardloop horisontaal oor die top van die spel bord, wat die lengte van jou skryfbord sal loop. In kolomme onder elke kategorie, skryf die punt waarde van elke vraag, wat wissel 200-1000 in 200-punt inkremente (200, 400, 600, 800 en 1000). Dit beteken dat daar sal wees vyf vrae vir elke kategorie, die toeneem in moeilikheidsgraad gebaseer op punt waarde. Maak jou eie kategorieë en vrae of sien die Resources vir `n webwerf wat jy kan verwys na vir idees.

    Verdeel jou groep in spanne. Flip a Coin om te besluit watter span eerste gaan. Besluit hoe die spanne sal "buzz in," of sein wat hulle wil om te antwoord. Die eerste span kies `n kategorie en punt bedrag. Lees hulle die verklaring wat ooreenstem met dié plek op die bord. Die eerste span om "buzz in" het dan `n kans om te antwoord in die vorm van `n vraag. As die span korrek is, is dit bekroon met die punte. As hulle verkeerd is, die ander span (s) het `n kans om te antwoord. Die span wat korrek beantwoord kry die punte en beheer van die direksie. As niemand antwoord, die eerste span behou beheer oor die raad. Spel gaan voort totdat al die vrae en kategorieë is verby. Die span met die meeste punte aan die einde is die wenner.

Tien Plae aktiwiteit

  • Die 10 Plae aktiwiteit is `n vinnige en prettige manier om te leer oor die 10 plae wat Egipte getref het tydens die uittog. Voor te berei vir die spel, het kinders bestudeer die 10 plae in die boek Eksodus, hoofstukke 7 tot 12. Die 10 plae onder om gelys:

    1. Al die waterbronne in bloed en dood te maak al die water woon wild
    2. paddas
    3. luise
    4. Vlieë
    5. Siekte op vee
    6. kook
    7. Hael gemeng met vuur
    8. sprinkane
    9. duisternis
    10. Dood van die eersgeborene van die hele Egiptiese families

    Skryf hierdie plae op `n stuk papier of tik hulle in `n woordverwerkingsprogram en druk dit uit. Laat genoeg ruimte tussen elke plaag hulle sny mekaar. Oorweeg hoeveel spanne wat jy jou groep sal breek in en `n afskrif van die bladsy wat verskeie kere. Sny uitmekaar die plae. Hou hulle verdeel in groepe van die 10 plae.



    Wanneer jy gereed is om te speel is, breek jou groep in spanne. Gee vir elke span `n stel van plae. Die eerste groep om hulle te kry in die korrekte volgorde oorwinnings.

swaard Drill

  • Die swaard boor of Bybel boor is `n klassieke wedstryd wat is pret en nie veel voorbereiding neem om te speel. Dit is die ideale spel tot tyd vul enige tyd, en jy kan bepaal hoe goed jou groep hul Bybel ken.

    Maak seker dat almal in die groep het `n Bybel. Maak `n lys van Skrif of net af te na willekeur. Het die groep hou hul Bybels bo hul koppe. Roep `n Skrif, insluitend boek, hoofstuk en vers (byvoorbeeld Johannes 3:16). Die eerste persoon wat die vers gelees wen die ronde. Toeken eenvoudige pryse aan die wenners.

Bybel Win, Verloor of Trek

  • Bybel Win, Verloor of teken is losweg gebaseer op die tv-show. Maak `n lys van Bybelverhale, in gedagte hou dat hierdie stories tydens spel sal getrek word. Sny die lys van mekaar af en sit die stukke papier in `n bak.

    Breek jou groep in twee groepe. Voorsien elke groep met `n tekening oppervlak - óf `n groot pad van papier of `n wit bord. Flip a Coin om uit te vind watter groep eerste trek. Het jy `n lid van daardie groep kies `n Bybelverhaal van die bowl- dit is die persoon wat sal teken. Gee die eerste groep een minuut waarin die persoon trek en die res van die groep raai die Bybel verhaal word uitgebeeld. As die groep raai die storie binne die toegelate minuut, is hulle toegeken 10 punte.

    Sodra die minuut is, ten minste as die span nie reeds gekry die antwoord korrek is, is die onderwerp dan oopgestel aan alle groepe, en die span wat die regte antwoord raai toegeken 10 punte. Toeken die span `n bykomende vyf punte as hulle die plek in die Skrif kan vertel waar die storie vandaan kom. Gaan voort met die spel deur die verhuring van die volgende groep kies `n storie en trek. Die groepe beurte heen en weer totdat óf tyd genoem word of die stories is almal gebruik. Die span met die meeste punte aan die einde is die wenner.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante