totsitlyred.com

Around the World Games for Kids

Speletjies van regoor die wêreld bekend te stel `n gevoel van verdraagsaamheid aan jong kinders en voed ouer oor gebruike en gewoontes. As daar uitruilstudente of kinders wat oorgedra word van internasionale skole, vra hulle of hul ouers aan `n bepaalde so gewild in hul eie land was raai.

Noord-Amerika

  • Noord-Amerikaanse speletjies is die mees algemene en maklik erken in die meeste skole, want hulle is die mense van die kinders reeds weet en speel. Grawe diep in die geskiedenis toon dat die meeste van ons skoolterrein speletjies soos tag of hide-en-soek gewees het om vir `n baie lang tyd. Eerder as die vind van nuwe speletjies, verduidelik die oorspronklike betekenis agter oues. Onskuldige speletjies soos ring rondom-die-rooskleurig is berugte deesdae as gevolg van hul oorspronklike konteks.

Suid-Amerika

  • In Chili, kinders speel `n spel genaamd "Corre, Corre la Guaraca," wat is soortgelyk aan eend, eend, gans. "Corre" beteken Run die letterlike vertaling is "Run, hardloop la Guaraca." Guaraca is nie `n naam of selfs `n woord met enige betekenis. Die kinders sit in `n sirkel, oë toe terwyl Guaraca (die persoon wat "dit") loop om hulle met `n sakdoek. Hy daal die sakdoek op `n speler # 039-s terug en loop die teenoorgestelde rigting rondom die sirkel. Die speler waar die sakdoek laat val jaag die persoon wat was "nie." As Guaraca maak dit terug na die leë plek in die sirkel sonder die chaser hom kodering, die chaser is uit.

Europa

  • In Frankryk, kinders speel `n weergawe van eenbeentjie genoem escargot, wat is Frans vir "Slakke." Hulle teken `n geboë omtrek op die grond met kryt dat innerlike spiraal. Hulle skei hierdie uiteensetting in 18 ruimtes, 17 genommer 1-17 en die laaste `n sirkel in die middel. `N Speler hop langs die pad op óf hul linker-of regtervoet, nooit afwisselend. Sy kan net hop op elke vierkant een keer tydens haar beurt waarin sy probeer om dit tot by die middel van die slak en weer terug. As sy die volledige reis, kan sy `n vierkant wat sy gehopte in jou voorletters skryf kies. Ander spelers moet hierdie vierkant vermy. Die spel eindig wanneer spelers nie meer die sentrum kan bereik. Die speler wat die meeste blokkies geëis wen.

Afrika



  • Pilolo gespeel in Ghana, Wes-Afrika. Pilolo beteken "tyd om te soek na," en dit is wat hierdie spel is alles oor. `N Klip, pennie, knoppie of ander item wat maklik weggesteek word versamel vir elke speler en weggesteek in die speelkamer of agterplaas. Kinders moet hul oë toe te maak terwyl dit gaan aan. `N Leier sal die eindstreep te trek. "Pilolo!" word geskree toe die voorwerpe weggesteek en die kinders wedloop om `n item eerste vind. Die eerste persoon om die wenstreep oor te steek met `n item wen `n punt. Die spel kan herhaal word totdat die kinders moeg nie. Die persoon met die meeste punte wen.

Asië

  • In Laos, kinders speel `n weergawe van Pick Up Sticks wat is soos `n kombinasie van jacks en tradisionele Pick Up stokke. Strooi eetstokkies - of enige soort van dun stok - op `n manier dat hulle moeilik om een ​​op `n slag ruk sou maak. Gooi `n bal reguit in die lug en probeer om een ​​van die stokke gryp voordat dit die grond tref. Elkeen het die meeste stokke aan die einde van die wedstryd wen.

Australië

  • `N Algemene game gespeel in Australië is Hase in die Burrow. Ses spelers vorm `n sirkel is formed- een speler is die haas en die ander is die dingo, `n tipe van wildehond wat dwaal in pakke hele Australië. Nog twee spelers vorm die grawe, die skep van `n beskermende kring met hul arms om die haas. Nog `n speler is `n tweede hasie wat buite die beskerming grawe # 039-s. Die sesde speler is die skeidsregter, ander vertel wanneer om die spel te begin. Die dingo jaag die haas wat buite die gat. As die dingo kry te naby, kan die haas om weg te steek in die gat vir beskerming, maar die eerste haas moet dan verlaat die veiligheid van die gat. Die spel gaan voort totdat die dingo vang `n haas, op watter tyd die spelers skakel rolle en weer begin speel.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante