totsitlyred.com

Effektiewe spanbou-aktiwiteite

saam te werk as `n span sal help om take vinniger afgehandel word.
saam te werk as `n span sal help om take vinniger afgehandel word. (Foto: span beeld deur DXfoto.com uit Fotolia.com)

Wanneer bedryf van `n besigheid, sal jy werknemers het met `n verskeidenheid van agtergronde. Elke werknemer bring `n verskeidenheid van vaardighede om die posisie, maar werk as `n span nie natuurlik kon kom tot by hulle. Die skep van aktiwiteite en speletjies om te leer om saam te werk sal help om jou werknemers te leer oor hierdie vaardighede elke individu bring na die kantoor.

Vennootskap gebou Mine Game

Die Mine spel leer kommunikasie en vennootskap. In hierdie spel, is `n hindernisbaan opgestel met items soos balle, pale, stokke en bokse as struikelblokke of landmyne. Die doel is om `n vennoot om sy geblinddoek vennoot te lei deur die loop sonder enige hindernisse te raak. As die geblinddoek vennoot `n hindernis raak, die span in gebreke bly die uitdaging. Die nie-geblinddoek vennoot gebruik verbale instruksies om haar te help vennoot navigeer die mynveld. Die vennootskap wat suksesvol opgevolg die mynveld sonder om te raak `n voorwerp in die kortste tyd wen. Speel met verskeie spanne in die mynveld in `n keer of een span op `n slag.

Keypunch

Hierdie wedstryd is vir spanne van vyf tot 15 mense. Die game gebruik sirkels met die nommers een deur 30 verdeel op `n speelveld of groot oop area. Die doel is om elke span om saam te werk en stap op die getalle in numeriese volgorde so vinnig as moontlik. Een persoon kan stap op al 30 getalle of net een- strategie is die plig van elke span. Na die sien van die uitleg van die getalle, `n span het drie minute om hul spelers te posisioneer op die veld. Die span moet dan kommunikeer om te fasiliteer versterking op die getalle in die korrekte volgorde. As die getalle trap op buite werking is, die span in gebreke bly om aan te teken vir die wat rondom. Die wenner is die span wat stappe op al 30 getalle in volgorde in die kortste tyd. Elke span het soveel kanse as dit kan doen in 30 minute. Elke span moet sy eie speelveld het.

oorlewing Toerusting



Die span kry `n scenario waar hulle neergestort op `n afgeleë eiland in die Stille Oseaan, en hulle moet oorleef met `n spesifieke lys van voorrade. Die persoon skep die scenario besluit die lys verskaf, maar daar moet `n mens item vir elke spanlid wees. Elke spanlid gegee een minuut om te verduidelik hoekom sy orde is belangrik om oorlewing die span se op die eiland. Na elke speler praat, moet elke spanlid `n nuwe lys van items met behulp van slegs die helfte van die beskikbare items te skep. Spanne behaal gebaseer op hoeveel spanlede te kies dieselfde items. Enige item gekies deur elke spanlid tellings 10 punte. Enige item gekies deur ten minste 75 persent van die span tellings ses punte. Geen ander punte aangeteken. Die span met die hoogste telling wen. Die wedstryd moedig spanlede om dieselfde dink vir die goeie van die hele groep.

Skattejag

Organiseer spanne in `n sentrale plek en gee elke span `n lys van items vir `n aasdier jag. Items kan insluit fisiese items om so te vind as `n versameling van die magiese merkers, of `n taak soos die vind van die name van alle senior bestuurders in die Departement Menslike Hulpbronne. Span groottes moet wees tussen twee en ses mense aan te moedig almal wat deelneem aan die span en saam te werk in `n klein groepie. Die lys sluit in items met punt waardes aan elke item, met punt waardes weerspieël hoe uitdagend elke item is om uit te vind. Die span word `n bedrag van tyd bepaal deur die organiseerder. Elke span moet besluit watter items om te probeer om uit te vind wat gebaseer is op die beperkte bedrag van die tyd wat beskikbaar is, saam met die punt waardes van elk van die items, en die vaardighede van die spanlede vir die vind van die items. Die moedig span besluitneming en tydsbestuur. Spanne moet terugkeer na die beginpunt by die sperdatum aangekondig. Vir elke minuut na daardie tyd, `n span verloor vyf punte, en word gediskwalifiseer indien hulle meer as 10 minute laat. Hierdie tipe van aasdier jag kan gedoen word binne `n kantoor, `n kleinhandel vestiging soos `n mall, of selfs in `n hele stad.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante