totsitlyred.com

Spele vir organisatoriese vaardighede

Organisatoriese vaardighede help om ons lewens en ons klaskamers vaartbelynde en vry van rommel. Hoewel leer organisatoriese vaardighede kan tyd neem, daar is baie speletjies te speel in die klaskamer wat kan help om dit makliker vir jou studente om behoorlike organisatoriese vaardighede aan te leer.

geblinddoek Sortering

  • Soos die vorm van voorwerpe dikteer dikwels hoe dinge georganiseer, hierdie spel help studente verstaan ​​die belangrikheid van ruimtelike dimensies in organisasie. Sit geblinddoek studente op `n stoel in die voorkant van `n tafel. Plaas ten minste vier hout bokse met uitgeknipte vorms op die top in die voorkant van elke student. Elke student kry `n sak van verskillende-vormige hout blokke. Wanneer die spel begin, sal studente `n boks te gryp en gebruik hul vingers om die vorm in die boks bo voel. As hulle blokke te plaas in die toepaslike blokkies, sal studente die bokse te organiseer deur vorm te maak sorteer makliker. Speel voort totdat een speler sit al die blokke in sy bokse.

Memory Organization

  • Nog `n belangrike aspek van organisasie is geheue. Gebruik `n eenvoudige geheue spel met studente deur elke student 50 kaarte met een woord op elke kaart. Daar moet vyf groepe van 10 woorde in `n bepaalde kategorie. Byvoorbeeld, kan `n groep van woorde wees oor diere en ander oor voertuie. Lê die kaarte gesig af op die tafel. Studente moet klein kartondose met `n kategorie naam geskryf op die boks voor. Studente kies dan die kaart en sit dit in die korrekte kategorie boks so gou as moontlik. Wanneer die eerste student afwerkings, check al die bokse vir akkurate organisasie. Die student wat behaal die meeste punte wen.

Direkteur en Bouwer

  • Vir hierdie speletjie, verdeel die klaskamer in groepe van vier. Een student (die regisseur) in elke groep neem 10 boustene en `n gebou basis. Nog `n student (die bouer) neem `n ander 10 blokke. Die twee oorblywende studente is afleweringsmense. In `n aparte kamer, die direkteur skep `n voorwerp uit die boustene, skryf die instruksies vir die bou op indeks kaarte. Die afleweraar neem hierdie indeks kaarte om die tweede aflewering man, skuifel die kaarte as hy loop. Die tweede afleweraar neem hierdie aanwysings na die bouer, weer geskuifel die kaarte. Na ontvangs van die indeks kaarte, die bouer poog om die aanwysings korrek te organiseer en `n afskrif van die struktuur van die direkteur se bou. Die wenner word bepaal deur watter span se geboue te pas mekaar.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante