totsitlyred.com

Die verskillende Ballet Arabesque Posisies

Arabesk is die naam van `n posisie in klassieke ballet waarin die danser staan ​​op een been en strek die ander been agter haar. As sy vorentoe gesigte, sy strek ook die arm aan dieselfde kant as haar staande been in die voorkant van haar, en strek die ander arm agter haar. Die voete kan wees en pointe, in demi-pointe of plat op die vloer. Die Vaganova ballet metode, `n onderrigmetode ontwikkel deur die Russiese danser Agrippina Vaganova, spesifiseer vier verskillende arabesk posisies in klassieke ballet, elkeen subtiel anders as die een wat dit voorafgaan.

eerste

  • In die eerste arabesk posisie Vaganova se staan ​​die danser in die gesig staar die voorkant linkerhoek van die stadium, met die linkervoet voor. Dit staan ​​bekend as die uitwis posisie. Die danser laat haar regterbeen in arabesk agter haar en strek haar regterarm na die gehoor, die uitbreiding van die linkerarm na die voorkant linkerhoek. Haar blik volg die uitbreiding van die linkerarm.

tweede

  • In die tweede arabesk Vaganova se die danser reël haar bene as in die eerste arabesk posisie - die regterbeen is uitgebrei agter haar in arabesk, en die linkerbeen is die staande been. Sy strek haar regterarm direk in die voorkant van haar, die sogenaamde "en avant," en strek haar linkerarm effens agter haar linkerskouer. Die skouers bly in lyn met die arms, en sy draai haar blik na die gehoor.

derde



  • Die danser laat haar linkerbeen agter haar in arabesk vir derde arabesk posisie Vaganova se. Die regterbeen is die staande been. Sy strek haar regterarm na die kant, dit effens agter haar skouer te trek, en strek haar linkerarm aan die voorkant. Haar blik volg die linkerarm uitgebrei en avant.

vierde

  • Vir vierde arabesk Vaganova se die danser reël haar bene in dieselfde vorming as die derde arabesk. Sy strek haar regterarm na die front, en strek haar linkerarm so ver terug as moontlik sodat die regter en linker arms skep `n deurlopende lyn voor-aan-rug. Die skouers in die gesig staar vorentoe, en die danser draai haar blik na die gehoor.

Penchée

  • Arabesque penchée is `n variant van arabesk waarin die been uitgebrei agter die danser hoër gelig as die gebruiklike 90 grade, met die bene besig om `n plat 180-graad lyn van vloer tot plafon. Hoe hoër die bene hysbakke, moet die meer die danser haar bolyf vorentoe leun om gewig die been se balanseer. "Penchée" is `n woord in Frans betekenis "gekantel."

Deel op sosiale netwerke:

Verwante