totsitlyred.com

Famous Ballerina Skilderye

Grasieuse en boweaardse, het ballerinas lank populêre bronne van inspirasie vir skilders. Franse kunstenaar Edgar Degas, in die besonder, gefokus baie van sy werk op balletdansers, en baie van die mees bekende skilderye van ballerinas is sy. Wat die dansers van verskillende perspektiewe en in diverse instellings, Degas bied `n volle en delikate oog van die dansers in elk van sy vier werke.

Die dansklas

  • Eerder as wat die dansers op die verhoog, in "die dansklas," Degas onthul die ballerinas as hulle oefen in die dans studio, in `n unglamorous oomblik en omgewing wat hulle laat neerdaal in die vlak van die regte mense eerder as geïdealiseerde, spring wesens. Hier kan jy die ballerinas in verskillende poses sien: leun teen die muur, in die middel van arabesk, die opheffing van hul tutus en dies meer. Besonderhede in die skildery sluit in `n musiek staan, `n spieël en direkteur Jules Perrot leun op sy kierie. kostuums en figure die dansers se is ryklik besef. Hulle het elkeen dra swart chokers en `n paar blomme in hul hare. Die skildery is van 1874.

Dansers Klim die trappe

  • `N Skildery so mooi soos dit is innoverende, Degas "Dancers Klim die trappe," gehuisves in die Musée d`Orsay, toon `n agter-die-skerms kykie van die ballerinas by die werk, as so kenmerkend van sy vele skilderye van die was dansers. As ons kyk na hierdie skildery, is dit asof jy verby `n repetisie, kry `n kans, intieme vertoning van die ballerinas by die werk. Die naaste syfers is drie dansers op die trappe, twee wat gedeeltelik afgesny is van die lig met net hul rug en kop sigbaar, en een wat klim die trappe na die ateljee kamer, waar jy kan sien die wit,-Tutu geklee ballerinas repeteer .

Die Rehearsal van die Ballet on Stage



  • Heel waarskynlik geverf in 1874, Degas se gevierde skildery "Die Rehearsal van die Ballet on Stage" uitbeeld nie die gepoleerde weergawe van `n verrig ballet, maar die bestanddele daarvan. Die perspektief van die skildery is dié van `n hipotetiese kyker geleë op die regterkant van die stadium, soek oor en weer by die repetisie. Op die ver regs van die skildery, is twee mans terloops sit, en blyk te wees met mekaar te praat eerder as om te kyk na die dansers. Die ballerinas op die ver links is gedeeltelik afgesny, en verskyn om te word uitgevoer en wag. In die sentrum regterkant van die samestelling, een lyn van dansers is mid-stap, hul arms grasieus beweeg in die lug en oor hul liggame. Die ballerina in die middel voorgrond sit op die vloer vryf haar nek, met die direkteur in die buurt. Jy kan die agterkant van die verhoog en die lae van die stelontwerp sien as well.

Danser Neem `n boog (Die Prima Ballerina)

  • Een van Degas se skilderye wat fokus op `n enkele, ster danser, "Dancer Neem `n boog" is maklik herkenbaar, en toon `n ballerina in arabesk in die onderste regterhoek voorgrond met `n bos blomme in haar regterhand. Jy kan die vloerplanke op die stadium asook die lae bosse-agtige stelontwerp uitsteek van agter die danser sien. Tussen twee van die valse bos lae, kan jy die soom van `n tutu ander danser se sien, en in die agtergrond, is ander off-stadium ballerinas praat onder mekaar, nie aandag te skenk aan die een presteer.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante