totsitlyred.com

Reëls vir Frisbee Golf

Frisbee Golf is `n vermaaklike spel wat is veral gewild in die kollege. Die spel is ontwerp en gebou baie soos werklike gholf, net `n Frisbee is jou bal, of skyf, van keuse. Die wedstryd is baie pret in `n klein groepie.

Dink Teikens, nie Holes

  • Wanneer jy dink van gholf, waarskynlik dink jy gate, reg? Goed in Frisbee gholf, dink teikens. Dit is moeilik om `n skyf te pas in `n gat, so teikens is wat jy streef. Hierdie teikens lyk mesh emmers, wat jy die Frisbee in te teken moet land.

Kursus

  • Die lengte en aantal teikens op die baan kan verskil. Gewoonlik kan jy verwag tussen nege en 18 teikens. Begin op die eerste putjie en werk jou pad vorentoe numeries.

Beginpunt

  • Die kursus en elke gat sal `n aanvang plek aanstel. Gewoonlik is hierdie eenvoudige - waar die teken met die aantal sit. Moenie slaag wat spot, en maak beurte lofting jou eerste Frisbee gooi vorentoe.

Par en Scoring

  • Par is die getal van gooi elke gat skattings voordat jy die teiken te bereik. Byvoorbeeld, as die eerste gat is "par 3" en dit neem vier gooi die teiken te bereik, moet jy nou staan ​​op 1 par. Twee gooi en jy staan ​​by -1 par.

wenner

  • Die wenner is die Frisbee gooier met die laagste telling. As jy die kursus voltooi onder par (in negatiewe), het jy `n uitstekende werk. By par, jy nog steeds het uitstekend gevaar. Oor par (positiewe), het jy nog `n bietjie werk om te doen.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante