totsitlyred.com

Verskille tussen die Klassieke en Romantiese Eras

Romantiese musiek het sy oorsprong in die Klassieke musiek styl. Die ontwikkeling van vorms en harmoniese idees wat prominent in die Klassieke tydperk het uitgebrei in die Romantiese tydperk. Dit het aanleiding gegee tot beide ooreenkomste en verskille tussen die twee tydperke van musiek. As komponiste is beweeg na die definisie van die individu teenoor die groep perspektief van musiek, romantiese komponiste begin grense van vorm en harmoniese funksie strek.

Beethoven se rol

  • Een van die mees raaiselagtige komponiste van beide tydperke is Beethoven. Sy musiek weerspreek homself in terme van styl. Sy vroeë simfonieë klink soos Klassieke tydperk stukke, spesifiek sy eerste twee simfonieë. Van daar, die musiek verander in `n romantiese styl. Die streng vorme van klassieke musiek begin disintegreer as hy geskryf het die hoogs programmatiese "Vyfde Simfonie." Hierdie simfonie gebruik gemaak van `n 4-noot oorwinning motief waarin die musiek toon `n verhaal van `n oorwinning in die oorlog. Dit in teenstelling met die absolute Klassieke tydperk wat menslike uitdrukking behandel in musikale temas en nie noodwendig nie.

Ontwikkeling

  • Klassieke komponiste het probeer om weg van die vergelykbaar chaotiese musiek van die Barok tydperk te kry. Tog het romantiese komponiste nie probeer om weg van die musiek van die Klassieke tydperk te beweeg. Hierdie onderskeid in filosofieë is belangrik in die vergelyking van die verskil tussen die twee style. Terwyl die Klassieke tydperk het probeer om iets heeltemal nuuts te skep, die Romantiese tydperk was tevrede om uit te brei en die idees van die Klassieke tydperk te ontwikkel. Hierdie oorvleueling van idees is die rede waarom baie vroeë Romantiese komponiste moeilik om te onderskei van wyle Klassieke komponiste kan wees.

breek Reëls



  • Die Klassieke periodes was hoogs die doel om op die behoud van orde en die aanbieding van melodieë in die duidelikste moontlike manier. As gevolg van hierdie, akkoorde in die Klassieke tydperk was baie eenvoudig en swaar gebaseer op die groot-klein skaal verhoudings. Hierdie houding teenoor musikale reëls verander in die Romantiese tydperk. Komponiste in die Romantiese tydperk begin die uitbreiding van sonate struktuur, verberg die melodie met meer gevorderde en chromatiese akkoorde, en die skep van `n nuwe styl van musiek wat die dramatiese en nie noodwendig die fisiese aspekte van musiek uitgedruk. Die romantiese geslag verstoot idees wat nie hul onmiddellike behoeftes en gehou konsepte wat hul musiek versterk gedien het.

Verken Grense

  • Klassieke komponiste was tevrede om te bly binne `n sekere grens van wat saamgestel aanvaarbaar musiek. Chord besluite was altyd dieselfde, die verhouding tussen bewegings, seksies en sleutels in stand gehou verhouding. Die Romantiese komponiste gestrek hierdie grense, het nuwe akkoorde, ongewone sleutel verander en in baie opsigte het teen die prosedures en beleide wat ontwikkel is in die Klassieke tydperk. Terwyl die vorms soos sonate, simfonie en selfs fuga dieselfde gebly, die interpretasie van hierdie vorms drasties verander deur baie uitbreiding van die lengte en karakter van hierdie vorms.

musiekstyl

  • Die Klassieke tydperk het `n musiekstyl wat in ooreenstemming was. As jy `n komponis in hierdie tydperk was, jy weet wat van jou verwag word. Haydn was `n groot invloed op die ontwikkeling van Klassieke musiek met Mozart bedien te verfyn en te verbeter die styl. Beethoven begin skryf in `n klassieke styl net om te laat vaar en lei die pad in die rigting van `n meer romantiese styl. Die vroeë Romantiese komponiste soos Brahms en Schubert gehou nouer met die Klassieke tradisies en eenvoudiger koord struktuur. Intussen het gedurende die tweede helfte van die romantiese tydperk, komponiste soos Wagner en Strauss is strek die kern van tonaliteit. Hierdie komponiste het die weg gebaan vir die volgende generasie van komponiste.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante