totsitlyred.com

Tradisionele Renaissance Flowers

Gedurende die Middeleeue en die begin van die Renaissance, is blomme geëet en gebruik om kleurstowwe of medikasie te maak. Na hul uitsluiting in die Middeleeuse tydperk, is die kuns weer gewild. Die ontwerp inspirasie vir tuine het gekom van die landskap metodes van die Grieke en Romeine. Tradisionele Renaissance blomme is ook waardeer word vir hul skoonheid en geur.

Marigold

  • Renaissance gousblomme is nie dieselfde as die moderne rasse. Hulle lyk baie soos die calendula plante, met daisy-agtige blomme in oranje en goud. Die oorspronklike naam van hierdie blom was Mary`s Gold, gee hulde aan die maagd Maria. Die Renaissance tuin opgeneem marigolds- hulle gebruik is as `n bitter kruie in die kombuis en as medikasie om die pyn van steke te verlig.

Blue Iris

  • Die wortel van blou iris het verskeie gebruike in hierdie tydperk, en is gebruik om verf en ink te maak. lang, groen blare Iris `is gebruik om die vloer matte en dak grasdak maak, terwyl die blou sap van die plant genees siektes van die tande en tandvleis. Die gedroogde wortel het `n pragtige reuk en was `n voorloper vir orris wortel - `n reuk fikseermiddel in potpourri vandag. Die blou blomme was ongewoon en gesogte vir die ornamentele Renaissance tuin.

Daisy

  • Madeliefies is genaamd "os-oog" omdat hulle die oog van `n bees en `n dag se oog "omdat hulle oopgemaak toe die son opgaan gestalte. Margaret van Angou, die vrou van Henry IV, `n geliefde daisies- Henry VIII gebruik hulle as `n middel in wyn te sere genees. Krone van madeliefies geseënd die koppe van baie Renaissance slavinne gekoop en ook die teenwoordigheid van die blomme is beskou as `n duidelike teken van lente.

violet



  • Die pers word ook geassosieer met die Maagd Maria en simboliseer reinheid en nederigheid. Viooltjies is eetbaar, en het garnering vir kos in die laat Middeleeuse tydperk. Die blare geproduseer medikasie, terwyl olie uit die blomme gemaak parfuum vir swem. Viooltjies het drie blomblare, wat hulle in verband met die Heilige Drie-eenheid tydens die Renaissance. Viooltjies uitgebeeld in die beroemde Cluny tapisserieë van buffels geweef in die 15de eeu.

Carnation

  • Anjelier is die Renaissance weergawe van die carnation- dit is wat verband hou met die hedendaagse Dianthus, of "pienke." Die blomme was pienk en burgundy en het `n pittige geur soortgelyk aan huisies. Hulle is gebruik om smaak wyn en verbloem die vieslike smaak van medikasie tydens die Midde-Ages- hulle was ook grens plante vir Renaissance tuine.

Rose

  • Rose is gekweek in Rome, en hul skoonheid gedien as `n inspirasie vir die Renaissance tuin. Baie konings gebruik die roos as hul persoonlike simbool. Daar was selfs `n oorlog vernoem na die blom in die 1400`s die Oorlog van die Rose genoem. Rooi rose simboliseer die huis van Lancaster, terwyl wittes was vir York. Roses is swaar verbou tydens die Renaissance en het meer soos `n hedendaagse enkele roos as die tee rose verskeidenheid. Damast rose was baie gewild, as was doringstruik rose, met hul dik, verward dorings. Rose heupe is gebruik om tee wat skeurbuik voorkom maak.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante