totsitlyred.com

Hoe om Gevangenes Base Play

Hoe om Gevangenes Base Play. Base gevangene se is `n prettige speletjie van tag wat was om `n lang tyd. Dit is hier en daar verander deur die jare en `n paar speel dit `n bietjie anders as ander. `N weergawe van die spel is bekend te gewees het terug gespeel in Shakespeare se tyd, en was selfs in een van sy toneelstukke.

Dinge wat jy nodig het

  • 10-30 spelers - `n ewe getal
  • `N Groot gebied om te speel
  • Spring toue of kryt
  • Kies twee spankapteins aan twee spanne mekaar in twee ewekansige groepe sit of te skei `n groep van selfs getel kinders. Een groep sal wees span A en een span B. Kies `n Gevangenis Guard vir elke span om die gevangenes te bewaak ontsnap.

  • Punt uit `n "tuisbasis" vir albei spanne op die teenoorgestelde kante van die kamer of area jy speel die spel in. Gebruik sypaadjie kryt as op die sypaadjie, of jy kan merk `n gebied met spring toue.

  • Punt uit `n "tronk" vir elke span. Die gevangenis vir span A en die tuisbasis vir span B sal wees aan die een kant van die speelveld en die tronk vir span B en die tuisbasis vir span A sal wees aan die ander kant van die speelveld.

  • Line-up albei spanne hand in hand tot twee lyne, een vir die span A en een vir die span B vorm, strek uit tuisbasis te tuisbasis in die middel van die speelveld.



  • Jaag `n lid van die teenoorgestelde span. Die speler op die span `n verste weg van span A se tuisbasis verbreek van die ketting en hardloop na tuisbasis, en die speler op span B verste weg van span B se tuisbasis verbreek van die ketting om hom te jaag. Terwyl hierdie twee loop, sal die volgende lid van span B aan die einde van die ketting gratis breek en uit te voer na tuisbasis terwyl die volgende lid van span A aan die teenoorgestelde kant hom jaag en so aan.

  • Tronk toe gaan as jy met die rigting van jou tuisbasis en is gemerk deur die lid van die teenoorgestelde span wat is jaag jy. As jy getref tuisbasis eerste voordat jy gemerk is, gaan na die einde van die lyn van jou span om weer te speel.

  • Ontsnap uit die tronk toe `n lid van jou span in die spel deur die gevangenis en etikette wat jy sonder om eers gemerk loop. As die poging tot redder is gemerk deur die teenoorgestelde span se gevangenis bewaak, of die lid van die teenoorgestelde span wat hom jaag, voor kodering jy, sal hy jou aan te sluit in die tronk. As jy, die gevangene, is suksesvol gemerk, moet die gevangenis bewaak laat julle albei vry om terug te keer na die einde van die lyn van jou span.

  • Wen die wedstryd as jou span vang al die lede van die teenoorgestelde span.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante