totsitlyred.com

Pret maniere om weg te steek Play en gaan soek

Steek-en-soek is spel is `n klassieke kinders wat kan gespeel word beide binne en buite. In die tradisionele spel, spelers weg te steek in `n gebied terwyl een persoon ("Dit") Tel van een tot 100 met sy rug gedraai dan moet die verborge spelers vind. Steek-en-soek is `n veelsydige spel wat aangepas kan word om verskillende ouderdomsgroepe, verskillende vlakke van fisiese vermoë en `n verskeidenheid van omgewings. Steek-en-soek is internasionaal geniet as gevolg van sy eenvoudige konsep en onbeperkte ontspanningsgeriewe appèl.

sardientjies

  • "sardientjies" keer die rolle van klassieke hide-en-soek, wat een speler om weg te steek, terwyl die oorblywende deelnemers "Dit." Die soekers dek hul oë en tel tot 100 dan gaan af om te soek na die verborge speler. Enigiemand wat die vind "Hider" moet haar stil te sluit in die wegkruip plek, terwyl die oorblywende spelers aanhou soek. A speelplek met ruim, goed versteekte wegkruip plekke is ideaal omdat die ruimte raak gevul met verskeie spelers soos die spel vorder. Die spel eindig wanneer die laaste soeker ontdek die wegkruip plek, waar sy mede-spelers nou verpak soos "sardientjies in `n blik."

Skape en Wolf / Ghost in die begraafplaas

  • "Skape en Wolf" is `n dier wat gebaseer is wegkruip spel wat gerig is op jong kinders. A tuisbasis is bestendig voor die wedstryd begin. Een speler aanvaar die rol van die "wolf" en verberg. Die oorblywende spelers op te tree as die "skape" en sluit hul oë, totdat hulle die wolf huil hoor. Die doel van die spel is om die wolf sien en roep na die ander skape waarsku. Die wolf na vore en poog om een ​​van die skape te merk. Enige skape wat gemerk voordat dit in die tuisbasis die wolf moet word. As die wolf in gebreke bly om enige van die skape te vang, moet sy weer probeer in die volgende ronde. "Spook in die begraafplaas" is `n spookier weergawe gespeel deur ouer kinders in `n donker omgewing. Die "spook" verberg terwyl die ander spelers tel. Die spook sluip op ander spelers en tags hulle, die skep van meer spoke.

boodskapper



  • "boodskapper" kombineer klassieke hide-en-soek met spel se die gewilde kinders, "Telefoon." Die aangewese soeker tel by die huis basis met sy oë bedek terwyl die ander spelers weg te steek. Die soeker kan hierdie tyd gebruik om vorendag te kom met `n kort sin dat as die boodskap sal dien. Die boodskap kan eenvoudig of dom wees, maar dit moet eenvoudig genoeg wees vir die soeker om te onthou. Sodra die soeker gelokaliseer `n wegkruip plek, fluister hy die boodskap aan die speler dan terug na tuisbasis te wag. Die vasgevang speler raak nou die soeker en herhaal dieselfde aksie. Wanneer die laaste verborge speler die boodskap ontvang, terug sy tuisbasis en fluister dit aan die oorspronklike boodskapper. As die boodskap korrek is, die speler kies die volgende soeker. As die boodskap is verkeerd, moet die speler geword "Dit" vir die volgende ronde.

Ring-A-Levio

  • "Ring-A-Levio" is `n span gebaseer hide-en-soek spel soortgelyk aan die klassieke wedstryd "Polisie en rowers." A "tronk" gebied word ingelê uit by die begin van die spel waar die wagte sluit hul oë en tel. Spelers moet ook merk die "gevaarsone," `n vierkantige grens rondom die tronk. Een wag bly in die gevaarsone om die tronk te beskerm terwyl die ander wagte probeer om gevangenes te vang. `N Lid van span die gevangenes` kan spelers van die tronk te bevry deur sluipen in die gevangenis en skree "Ring-A-Levio." Die wag kan gevangenes terugvat deur hulle kodering voordat hulle die gevaarsone te ontsnap. Die spel is klaar wanneer alle gevangenes gevang.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante