totsitlyred.com

APA Pool Game Reëls en Regulasies

Verskeie aande `n week, regoor die land in klein dorpies en groot stede, mense kom saam. Uitvoering lang silindriese pype geslinger oor hul skouers, sakke vol kwartale, hulle bymekaar op swembad sale en bars. Hulle is lede van die Amerikaanse Poolplayers Association, en hulle rapporteer vir hul weeklikse nag van liga speel. Span agt-bal is die meer algemene liga.

die Break

  • Die twee spelers lag om vas te stel wat hul eerste wedstryd breek. A lag is wanneer die spelers staan ​​aan die hoof van die tafel, op dieselfde tyd, en liggies skiet `n bal aan die ander kant van die tafel en terug. Die speler wat die een wat die naaste stop om die hoof spoor kry om te breek getref.

    Die speler wat die lag verloor moet die balle te rek, en moet seker maak dat hulle styf teen mekaar gepak. Die verbreking speler kan die rak te evalueer en vra dat dit oorgedoen.

    Ten einde vir die breek reg te wees, moet die speler breek getref óf die top bal of een van die tweede laag balle in die rack- en sak `n bal of laat ten minste vier van die balle in die rek om `n spoor te tref.

    Indien `n speler sink die agt bal op die pouse (en nie sink die wit bal), wen hy.

    Die wenner van die vorige wedstryd breek in die daaropvolgende wedstryde tussen dieselfde twee spelers.

speel

  • Die eerste bal wettig ingepalm bepaal wie is wonde en wat is vaste stowwe. Spelers hoef nie hul skote noem en kan skiet kombinasie skote. Die enigste vereiste is dat die wit bal tref een van hul balle eerste- as dit treffers bal die opponent se of geen balle te slaan, is dit `n vuil. In `n vieslike, die opponerende speler kry "bal in hand" en kan skiet die wit bal vanaf enige plek op die tafel wat hy kies.

    As die agt bal geskiet van die tafel af, dat speler verloor. As die wit bal gaan van die tafel af, dit is `n vieslike vir die skut. As `n genommerde bal afgaan die tafel, is dit opgemerk op die voet plek (waar die top bal in die rak gaan).



    As `n speler het die bal in die hand, kan hy die wit bal as jy wil totdat hy gereed is om dit te tref pas. Maar onbewustelik beweeg dit met die wit of met enige deel van die liggaam as die skoot aan die gang is `n vieslike uitmaak.

    As die speler sakke die wit bal op enige skoot behalwe die agt bal, dit is `n vieslike.

    Na `n skoot, ten minste een bal op die tafel het `n spoor getref. Indien nie, is dit `n vuil.

    Die opponerende speler of sy afrigter is die enigstes wat `n vieslike gemaak kan verklaar, maar ander mense op die span hulle kan raai om dit te doen.

Die eight ball

  • Die wedstryde kom neer op wat die agt bal kan sak. Nadat jy al jou balle het ingepalm, moet jy skiet die agt bal. As iemand sakke die agt by enige ander punt in die spel, verloor hy.

    Die skieter moet die sak vir die agt bal te merk. Hy kan enigiets beskikbaar (coaster, selfoon, lipstiffie) gebruik, maar die APA ontmoedig die gebruik van kryt om die sak te merk, om verwarring te voorkom.

    As die speler die skiet van die agt bal sakke die wit bal, alleen of saam met die agt bal, verloor hy.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante