totsitlyred.com

Buffer pool tafel Reëls

Buffer swembad is `n biljart-styl spel eerste gewild in Europa. In teenstelling met die tipiese 8-bal en 9-bal gespeel, maar buffer swembad is besluit deur net twee sakke wat rus op beide kante van die tafel eerder as die hoeke en kante. Hierdie artikel besonderhede van die reëls, boetes en strategieë van buffer swembad om spelers van verskillende vlakke te help.

Die tafel

  • `N Regulasie-grootte buffer pool tafel is 48 duim lank, 32 duim breed en het `n groen gevoel oppervlak gewoonlik.

    Die sakke is geleë in die sentrum van die reling aan beide kante van die tafel. Daar is `n buffer aan elke kant van die sak vir `n totaal van vier. Hierdie buffers is rooi op die een kant van die tafel en wit aan die ander kant.

    Die sentrum van die tafel is oorvol met agt bykomende buffers: vier rooi en vier wit.

    Buffer pool tafel Diagram

die balle

  • Soos met die kleur van die buffers, balle rooi en wit. Spelers met behulp van rooi balle moet die spel agter die sak met `n wit buffers en omgekeerd begin, om die balle in die ooreenstemmende sak sink aan die teenoorgestelde kant.

    Die opstel van die tafel moet elke speler twee balle plaas aan weerskante van die sak. `N Vyfde bal, wat bekend staan ​​as "gemerk" as gevolg van `n plek op die oppervlak, is geplaas direk in die voorkant van die sak.

    Stel van Bumper Pool balle

spel

  • Nou, is jy gereed om te begin speel buffer swembad. Met `n merkbare bal in die voorkant van elke sak, beide spelers gelyktydig skiet dit in die rigting van die regte kant kussing. Die speler wat sink die gemerkte bal of die naaste aan die skoot sal die volgende skoot te neem. As beide spelers sink die gemerkte bal aan die spel begin, een van die oorblywende vier balle is geplaas in die voorkant van die sak en tree op as die gemerkte bal. As al die balle in die mode is gesink met geen mis deur óf speler, die spel eindig in `n trekking.

    Die gemerkte bal moet behaal in die korrekte sak voor daardie speler mag voortgaan met die res van die balle. Indien `n speler skiet `n ander bal voor die gemerkte een is gesink, moet alle geaffekteerde balle op die tafel terug na hul oorspronklike posisies. Indien `n speler sink sy merkbare bal, kan hy balle sy opponent se versteur met nog `n skoot selfs al is die teenstander nog nie gemaak het sy merkbare bal.



    Vir elke bal behoorlik ingesink die ooreenstemmende sak, ontvang die telling speler nog `n skoot op `n bal steeds op die tafel.

    Die eerste speler om al vyf balle sink wen die wedstryd. Soortgelyk aan die 8 bal in biljart, sal `n speler op die rand van wen verloor as sy laaste bal val in sak sy opponent se.

Reëls en strawwe

  • Die volgende is `n lys van boetes wat geadministreer sal word in sekere gevalle as `n speler breek die reëls in buffer swembad.

    Die grootste reël in buffer swembad is dat geen speler haar bal kan spring oor buffers en ander balle op die tafel. Sodoende resultate in daardie bal in die middel van die tafel met die buffers geplaas en die opponent druppels outomaties twee balle in sy scoring sak.

    Soortgelyk aan spring, kan spelers nie balle van die tafel af te skiet. Indien `n speler lote haar eie bal van die tafel af, is dit geplaas in die sentrum en haar beurt is laat vaar. As sy lote sy opponent se bal van die tafel af, die straf is dieselfde vir spring.

    Indien `n speler lote sy eie bal in sak `n teenstander se die opponent sakke twee balle sonder enige boetes. Dieselfde straf plaasvind as `n speler net skiet sy opponent se bal eerder as sy eie.

Buffer Pool Strategie

  • Sodra jy gekry het wat gebruik word om die uitleg en algehele spel van buffer swembad, kan jy begin met die fokus op tegnieke om jou sukses te maksimeer. Dit word bereik met `n goeie verdedigende strategie, want baie spelers sal gewoond aan die hoeke wat nodig is vir scoring.

    Sodra jy aangeteken jou gemerkte bal, wag vir jou teenstander te skiet in jou sone. In `n beste scenario, sal hy mis en laat jou toe om sy bal verplaas met jou skoot. Die moeilikste plek om foto`s te neem van die middelpunt van die tafel, waar die agt buffers is. Probeer om jou opponent se bal te druk in die ruimte met een van twee resultate: a) die kontak van die balle stuur sy na die sentrum en joune om die buitenste rand vir `n moontlike kans op die sak of b) jou opponent se bal gaan na die sentrum , terwyl joune tot stilstand kom in die voorkant van sak jou opponent se om hom te verhoed dat scoring. Wees versigtig met hierdie tweede keuse, want sink jou eie bal in jou opponent se sak resultate in `n strafskop.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante