totsitlyred.com

Hoe om te speel Human Knot

Menslike Knot is `n probleem op te los spel dit is `n goeie icebreaker vir `n groep van tieners of volwassenes. Dikwels gebruik as `n korporatiewe opleiding oefening, dit is ook `n prettige aktiwiteit by die kamp of by `n partytjie. Teen die einde van `n wedstryd, moet selfs `n groep van vreemdelinge voel asof hulle mekaar `n bietjie beter te leer ken. Spelers moet benut kommunikasie en spanwerk vaardighede, bedink strategieë om die raaisel op te los en ontwarren die knoop wat hulle geskep het.

Die opstel van die spelers

Vra jou spelers in `n sirkel om op te staan. Spelers moet nou saamstaan ​​met hul skouers byna raak. Die spel werk die beste met `n maksimum van sowat 10 mense - as jy `n groter groep het, verdeel dit in spanne en ruimte vir hulle in die kamer rond. Jy kan die reëls van die spel te verduidelik voordat dit begin, as jy wil. As jy wil, nie spelers wat hulle sal moet doen vertel en net instruksies gee op elke stadium te verhoed dat mense die beplanning beweeg in advance.

Maak die mens Knot

Vertel spelers om hul reg arms in die lug sit en om oor te kom en neem die hand van `n ander speler. Hulle moet nie die hande van spelers wat langs hulle hou. Op hierdie stadium is dit `n mooi raak om spelers te kry om hulself bekend te stel aan die mense wie se hande hulle hou. Wanneer almal het `n hand, vertel spelers om hul linkerkant hande in die lug te hou en om die linkerhand van `n ander speler neem. Dit moet `n ander persoon om die een wie se regterhand hulle hou nie. Weer, moet hulle nie die hand van hul bure te neem, en jy kan hê hulle stel hulself, as jy wil.

Ontwarren die Human Knot



Dit is die moeilike deel vir die spelers. Sê vir hulle dat hulle hulself nou moet ontknoop uit die knoop - sonder die loslaat van enige hande te eniger tyd - `n sirkel te vorm. Jy kan `n tydsbeperking gestel, as jy wil. Hou in gedagte, kan dit `n rukkie neem vir die groep om uit te werk beweeg en, tensy spelers raak gefrustreerd, leer hulle `n baie oor mekaar as hulle tyd om dinge deur te werk. Dit gee jou ook `n kans om die groep in ag te neem en leer meer oor sy individue. As `n speler die ketting deur die loslaat van `n hand breek, die spel is nietig en die groep moet begin oor.

reël variasies

Soms, `n groep kry gelukkig en untangles self real vinnig. As dit gebeur, begin oor. Ideaal gesproke wil jy al die spelers te werk deur middel van `n moeilike oplos. As `n groep net kan self nie ontknoop, gee spelers die kans om hande weer verander - hulle aanmoedig om te bespreek die beste beweeg voordat hulle dit doen. As jy werk met verskeie groepe, maak die spel mededingende en vertel spelers wat die eerste groep om `n sirkel sal wen. Tipies, spelers praat deur middel van hul opsies as hulle saamwerk. As jy die spel as `n ysbreker, maak `n reël dat spelers moet eers name gebruik wanneer hulle beweeg bespreek. As jy die tyd, speel `n tweede wedstryd waar hulle nie kan praat en `n derde plek waar jy dit blinddoek - dit gee hul kommunikasie en spanwerk vaardighede `n ware oefensessie.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante