totsitlyred.com

Wat Beïnvloed Diego Velázquez se verf?

Diego Velazquez is gebore in 1599 en het gesterf in 1660 Hy word beskou as die grootste skilder van die Baroktydperk Spanje se. Barokkuns gevang die emosies van sy onderdane, terwyl die uitbeelding van hulle asof in beweging, maak dit uiters realisties. Die mense in skilderye Velazquez se lyk asof hulle ware lewe en asem entiteite. Sy styl is uniek, maar dit is beïnvloed deur ten minste vier temas in sy lewe.

Vakleerlingskap Onder Pacheco

  • Velazquez was net 11 jaar oud toe hy begin studeer onder die skilder en geleerde Francisco Pacheco. Pacheco geverf geïdealiseerde, nie-realistiese godsdienstige temas in die maniëristische styl. Hy was egter `n advokaat van die skildery grondbeginsels, wat hy geleer het om Velazquez. Hy het ook Velazquez na ander gebiede van kuns soos die Italiaanse en Vlaamse realistiese bewegings. Pacheco was letterlik `n tweede pa om Velazquez, wat dogter die goedkeuring van ouderling se trou.

naturalisme

  • Velazquez omhels naturalisme en daarna gestreef om op te vang presies wat hy sien in sy skilderye. Hy het die werk van die groot kunstenaars Da Vinci en Caravaggio, wie se gebruik van lig en skadu was revolusionêr. Velazquez se eie gebruik van hierdie tegniek gemaak tonele voorkom asof strategiese kolligte verlig sy lewe regtig vakke. Op die ouderdom van 20, geverf hy "Die Water Carrier van Sevilla" (1619). Die ou waterdraer en die jong seun in die skildery kon skynbaar draai en loop af van die doek.

Hof koning Philip IV se



  • In 1623, Velazquez geverf `n portret van Koning Philip IV. Die koning hou dit so baie dat hy aangestel Velazquez die amptelike hof skilder, waartydens hy vervolmaak sy realistiese portret tegniek. Velazquez geskep baie skilderye van die koninklike familie, die mees bekende wese "Las Meninas" (1656). Dit is `n fassinerende skildery van die jong prinses en haar diensmeisies-in-wag en kyk hoe die koning en koningin inhou vir Velazquez. Hy kan gesien word in die agtergrond besig om op hulle te verf.

Italiaanse Renaissance Masters

  • was nie net Philip IV `n groot beskermheer van die kunste Velazquez se hom aangemoedig hy in sy studies, stuur hom op `n reis na Italië in 1629 tot Renaissance Italiaanse kuns studeer. Daar, Velazquez het voortgegaan om sy studie van die bemeestering van lig en skadu die groot Italiaanse kunstenaars, sowel as Michelangelo se meesterskap van beeldhoukundige elemente. Hy was baie beïndruk met die werke van Titiaan en Tintoretto, terugkeer in 1651 na hul werke aan te koop vir King Philip IV.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante