totsitlyred.com

Wat is Rekenaargesteunde animasie?

Rekenaargesteunde animasie is algemeen in moderne geanimeerde films. Onlangse films soos "Beowulf" is geskep met behulp van rekenaargesteunde animasie. Hierdie tegnieke verbeter moderne geanimeerde films op `n manier wat ons nie sien in film geskiedenis.

definisie

  • Rekenaargesteunde animasie is animasie wat nie sonder die gebruik van `n rekenaar voltooi kon word. Funksies soos in-betweening en motion capture is voorbeelde van rekenaargesteunde animasie.

In-betweening

  • Tweening is `n tegniek wat gebruik word in twee-dimensionele animasie wat twee animasie cellofaan saam versnitte. Elkeen is individueel getrek. Dit is vinnig gespeel, wat die indruk van beweging gee. Tussen elke cel of sleutel raam in die volgorde, daar is `n visuele gaping in wat `n oorgang tekening geplaas word. Nou rekenaars word gebruik om die oorgang of trek "in-between" tekening sodat die film lyk glad (sien Hulpbronne vir visuele demonstrasies).

motion capture

  • Motion capture gebruik reflektiewe kolle wat by gewrigte `n akteur se geplaas. Wanneer hy beweeg, `n rekenaar tel die kolletjies en skep `n model van die prestasie, wat gestoor word in die rekenaar. Animeerders later gebruik die sensor punte as `n "geraamte" om `n drie-dimensionele karakter te skep (sien Hulpbronne vir visuele demonstrasies).

Rekenaar Tweening Hoogtepunte

  • In 1997, volgens IMDB (IMDb), Nestor Burtnyk en Marceli Wein van die National Research Council of Canada het `n Oscar vir die ontwikkeling van sagteware tegnieke, wat gehelp het met naatlose sleutel rame.

Die toekoms van die animasie

  • Volgens `n artikel in die "New York Times," Rekenaargesteunde animasie sal voortgaan om nuwe grond te breek.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante