Hoe werk animasie werk?
Visuele Processing en Film
Of jy nou praat animasie of live action fotografie verfilming, die basiese wetenskap van bewegende prentjies is dieselfde. Wanneer `n persoon `n bewegende voorwerp in die werklike lewe beskou, die menslike brein behou die beeld van `n bewegende voorwerp vir langer as wat beeld is eintlik teenwoordig. Dit skep `n geleentheid om die brein se beeld verwerking sentrums te oortuig dat `n reeks van vinnige, nog beelde is eintlik bewegende prentjies. Terwyl live action verfilming neem `n reeks van nog, na chronologiese beelde van bewegende voorwerpe terug gespeel word in volgorde, animasie synthesizes hierdie proses deur die skepping van individuele rame deur kunstenaars. Die menslike brein sal beweging sien, terwyl jy kyk `n reeks van bewegende beelde aangebied teen `n spoed so stadig as 10 rame per sekonde, maar die mosie sal Biltong verskyn. `N koers van 16 beelde per sekonde skep `n indruk van `n bewegende beeld feitlik ononderskeibaar van lewendige beweging.
tradisionele animasie
-
Tradisionele animasie is geskep wanneer `n animeerder, of `n groep van vermaak, maak `n reeks van nog beelde wat gefotografeer en wat gebruik word om film te skep, of gespeel in `n ry met behulp van `n rekenaar program. Elke individuele skets `n fraksie van `n gedeelte van die vordering van `n bewegende beeld. Die kuns van animasie tekening is dus hoogs komplekse omdat dit nie net die vaardigheid van tekening, maar die vaardigheid van die waarneming en die opneem van baie geleidelike veranderinge in beweging en voering elke tekening akkuraat met die laaste vereis. Die proses van die hand animasie is gewoonlik meer vaartbelyn gemaak deur die gebruik van animasie selle. `N animasie sel is `n vel deursigtige plastiek wat daar gelê is nie oor `n finale tekening. Die finale tekening bevat die agtergrond van die geanimeerde toneel en enige voorwerpe wat nie sal beweeg tydens die toneel, terwyl `n reeks van selle geverf met die progressiewe beelde van die karakters en bewegende voorwerpe. Dit spaar tyd deur te vereis dat die animeerder (s) om net verskeie beelde van die min bewegende voorwerpe te trek eerder as om die hele toneel. Dit hou ook die agtergrond konsekwent.
rekenaar animasie
Rekenaar animasie is die proses van die skep van animasie met `n rekenaar beelding. Dit word gebruik vir televisie, advertensies en video-speletjies en geskep kan word in `n aantal maniere. Drie-dimensionele beeld ontwerp programme te skep virtuele modelle van voorwerpe in `n roerende, rekenaar-gegenereerde oog. Sodra `n voorwerp en instellings ten volle geskep het, kan die rekenaarprogram gebruik enige "kamera hoek" beeld van die voorwerp na feitlik skep en aan te teken `n nog raam te gebruik vir animasie. Sodra dit klaar is, kan die animasie geskep in een van twee maniere: animeerders kan die modelle te beweeg en alle individuele beelde te teken om te vergader in rame (as hulle met tradisionele animasie), of `n rekenaar kan `n paar van die rame outomaties genereer . Laasgenoemde word gedoen deur die gebruik van "sleutel raam" programme wat outomaties helling beelde tussen twee verskillende beelde op te wek. Byvoorbeeld, `n sleutel raam program wat `n beeld van `n bal gegee as dit `n beeld van `n bal wat drie voet in die lug "tussen in;" beelde van die bal het gestuur kan outomaties die weiering animeer deur die opwekking van die grond en druk beweeg geleidelik hoër in die lug.
die kombinasie van tegnieke
Animasie kan ook geskep word met behulp van `n meer tradisionele proses op `n rekenaar. In plaas van die skep van animasie rame met behulp van modellering programme of ink en papier, kunstenaars trek twee-dimensionele rame met behulp van beeldbewerking programme. Die gevolglike animasie het die voorkoms van wat met die hand gemaak, maar kan gemaak word met die doeltreffendheid van die rekenaar animasie. Duidelik selle is nie nodig nie, aangesien elke raam gered kan word, dan onmiddellik kopieer voordat dit verander na die volgende raam word. Dit gee die animeerder meer vryheid om `n hoër persentasie van voorwerpe in die samestelling animeer (want daar is geen behoefte aan `n vaste agtergrond), terwyl die uitskakeling van baie van die lastige werk wat betrokke is in die voering van beelde met mekaar.
- Hoe om vinnig foto bewegende voorwerpe
- Hoe om die Mass Bereken van `n bewegende voorwerp
- Hoe om Kry `n Betroubare Moving Company
- Hoe om `n bewegende gemiddelde in Excel bereken
- Hoe kan `n Pinhole kamera werk?
- Hoe om te verander Animated GIF
- Handgetekende animasie handleiding
- Wat is Rekenaargesteunde animasie?
- Eienskappe van `n Modernistiese Film
- Hoe om `n MACD aanwyser Gebruik
- Hoe om te bereken die MACD Histogram
- Eenvoudige Mediumtermyn FOREX Strategie
- Hoe om te maak Bewegende Emoticons
- Hoe kan `n digitale projektor Werk?
- Hoe om te doen Time Lapse fotografie met `n Canon EOS 1000D
- Wat is Uiteensetting Onttrekkings in 2D animasie?
- Hoe om Voeg my aangesig tot `n geanimeerde Liggaam
- Wat is `n kamera?
- Hoe om jou eie dans Cartoon Video Maak
- 2D animasie Wenke
- Voordele van TV animasie Advertising