totsitlyred.com

Wat is Uiteensetting Onttrekkings in 2D animasie?

Die skep van `n 2D animasie vereis `n reeks van verskeie tekeninge te voltooi die beskrywing van aksies om `n storie te vertel. Die uiteensetting tekening is die term wat gebruik word vir die middel tekeninge wat dien as die beginsel oorgang aksies tussen twee sleutels.

Die storie

  • Die storie is die mees belangrike deel van visie-die animeerder se dit begin met `n eenvoudige aksie om `n storie te vertel. Toestelle wat video kan opneem word dikwels gebruik vir verwysing en kan `n kragtige instrument vir die aanleer van die verskil tussen die sleutel en uiteensetting inhou nie.

tydsberekening

  • Die plan vir geanimeerde aksie is baie afhanklik van tydsberekening. Stophorlosies en tydsberekening grafieke word gebruik om detail die sleutel raam en uiteensetting posisies.

sleutel rame

  • Die sleutel rame is die skoolhoof beskryf aksies wat die verhaal van die toneel vertel. Die storie animasie moet begin met hierdie om die taak wat voorlê te organiseer.

Afbreek

  • Die verdeling is nie altyd by die perfekte middel punt tussen die twee sleutel rame geplaas. Dit is die volgende belangrikste oorgang punt tussen die sleutel optrede, en sal dikwels vereis verskuiwing en verfyn.

Tussenin

  • In-tussen animasie, of die reguit aanloop, vul in die res van die inligting, die skep van `n gladde verloop van beweging vir jou toneel of karakter. Die rigting wat reeds deur die uiteensetting en sleutel inhou stel is noodsaaklik vir die gladste vloei en tydsberekening vir 2D animasie te skep.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante