totsitlyred.com

Die Geskiedenis van Musiekteater Dans

Moderne dans gebruik in musiekblyspele het sy wortels in die begin van die teater self. Die gebruik van dans is dikwels te help vertel `n storie, om emosie te verhoog of om estetiese waarde te bereik. Musiekteater dans is net so volop soos die individue wat dit verrig, maar is op prys gestel deur gehore vir eeue.

antieke Roots

Middeleeuse en Renaissance-teater

  • In Middeleeuse Japan, Noh was `n leidende artistieke prestasie styl meng die gebruik van lesings, musiek, kostuums en dans om eenvoudige skoonheid uitbeeld. Een van die belangrike element was die Jo-ha-kyu dans, wat `n hoofse dans opgeneem in die res van die spel was.

    Middeleeuse Europese teater is dikwels beperk tot passie speel oor Jesus Christus of moraliteit speel, maar die Renaissance era het `n reemergence van gestileerde vertonings van masques, wat skouspel gebeure kombinasie van musiek, dans en toesprake was.

Ballade Opera in die Pre-Amerika Kolonies

  • Ballade operas was `n vorm van die Britse prestasie vertoon politieke kommentaar deur die gebruik van musiek en dans. Die eerste musiekteater prestasie wat gehou is in die Amerikaanse kolonies was die ballade opera "Flora" in 1735.

vroeë Amerika



  • Siterspeler toon featured individue "skoen" hul gesigte en doen parodieë van Afro-Amerikaners. Terwyl hierdie stukke is omstrede, is hulle ook beskou as `n grondslag vir die moderne Amerikaanse musikale dans. Akteurs sou verskillende vorme van hardshoe dans uit te voer, die skep van danspassies nog gesien in musiekblyspele vandag.

    Nog `n belangrike prestasie was "The Black Crook," kom oor as die gevolg van Broadway teater bestuurder Thomas Wheatly diens van `n Paryse ballet geselskap wie se beoogde prestasie ruimte aan die brand geslaan. Hy die dansers bygevoeg om `n reeds-bestaande melodrama en die resultaat baie byval gevind gehore.

Twintigste eeu Amerikaanse Musical Dans

  • Die Ziegfeld Follies, geproduseer 1907-1931, was huldeblyke aan die Amerikaanse meisie, en die dans direkteure van die Follies vereis `n goeie deel van die dissipline van hul akteurs / dansers. Hierdie direkteure ingesluit Julian Mitchell, Ned Wayburn en Albertina Rasch. Die Follies kan gekrediteer word met die herdefiniëring teater dans met die begin van die bestel dansers deur hoogte, wat presiese bewegings en die gebruik van dans notasies.

    "Show Boat" (1927) word beskou as die eerste suksesvolle integrasie van plot lyn, karakterisering, musiek, skouspel en dans wees. In 1936, choreograaf George Balanchine gebruik uitgebreide ballet stukke te help ontwikkel die plot lyn in "Op Jou tone." Hierdie tradisie van musiekteater dans voortgesit deur programme wat soos "Oklahoma!" en "Guys and Dolls."

Musiek Dans voort

  • Musiekblyspele wat bedoel is om te vertoon dansreekse geskep in die later 1900`s in programme soos "Cabaret", " `n Koor Line" en "Cats." Sommige van die meer bekende choreograwe van die later 20ste eeu sluit Bob Fosse, wat sensualiteit in verkeer-Jerome Robbins aangemoedig, wat geglo het dat dans kan `n Story en Gary Chapman, wie se choreografie meer as net dans in gereelde stadium bewegings vertel.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante