totsitlyred.com

Verskille en ooreenkomste tussen Musicals & Films

Daar is baie verskille tussen musiekblyspele en nie-musikale films, maar by nadere inspeksie, daar is baie ooreenkomste, ook. Alle films daarop gemik is om `n onvergeetlike ervaring vir hul gehoor te skep. Soms is die belangrikste verskil tussen twee films sal eenvoudig wees dat `n mens film het sang en dans roetine, en die ander nie. Maar temas die film se mag dieselfde wees.

Optrede

  • Musiekblyspele neem meestal die stadium musikale styl, in terme van die uitvoering van `n gehoor, in `n film omgewing. Vir `n fliek musikale, sal die musikale ster voer in `n wetende manier om die kamera. In `n nie-musikale film, sal `n akteur of aktrise selde kyk direk in die kamera, maar vir `n musikale, dit is normaal, en word beskou as `n manier van wag vir die publiek. A musical ster sal na verwagting `n all-round prestasie, wat dikwels behels sang, dans en toneelspel gee. `N Nie-musikale akteur of aktrise sal na verwagting net optree.

plek

  • In die 1930`s, is musiekblyspele meestal verfilm op `n klankbeeld, wat `n teater omgewing nageboots. Dit is nog `n algemene manier waarop musiekblyspele aan die groot skerm gebring, maar daar is uitsonderings. Die fliek "Mamma Mia!" gebruik van die liedjies van Abba, maar hierdie film gemaak ten volle gebruik van `n plek instelling. As `n nie-musikale film is geskiet op `n klankbeeld, is dit steeds gemaak realistiese kyk. Skiet op plek is duur, maar baie films moet dit doen uit nood.

dialoog

  • Die dialoog in `n musikale werk as `n skakel vir die liedjies. Hoewel die liedjies is die belangrikste aspek van `n musikale, moet die dialoog nie gesien word as `n geringe deel van die produksie. Trouens, die meeste dialoog in musikale films is baie wittier en meer belangrik as in nie-musikale films, omdat dit nie kan staatmaak op foto om die storie te vertel, as met nie-musikale film.

storie

  • Storie lyne in musiekblyspele en nie-musiekblyspele is nie radikaal anders. Hulle het albei wil hê na konnekteer met `n gehoor op `n menslike vlak. `N Musikale soos "westekant storie" raak op liefde, haat, geweld en dwepery, en is, op sigself, `n boete drama. Musiekblyspele is bedoel om `n gehoor te beweeg, asook om hulle te vermaak, en liefde is dikwels `n herhalende tema - wat waar is van baie nie-musikale films. Neem die musiek uit `n musikale en die inhoud sal baie soortgelyk aan `n nie-musikale film lyk.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante