totsitlyred.com

Verskil tussen `n Opera en `n Musiek

Dit is groot, heerlike musiek, pompeus met kostuums, uitgebreide aanbieding, sangers, akteurs en dikwels dansers. Dit vertel `n verhaal in sang en woorde: `n tragedie, `n liefdesverhaal, `n komedie. Die doel is om te vermaak, en sy identiteit is opera ... of musiekteater. Die beskrywing werk vir beide uitvoerende kunste. Maar daar is ooglopende verskille tussen Tchaikovsky se "Eugene Onegin" en die Broadway musiekblyspel "Op die Ordonnansie."

F Bo High C

  • Die Koningin van die Nag is `n klassiek opgeleide sopraan wie se stem, spyker dat `n hoë F in "Die Towerfluit," bewoon `n stratosfeer gewone sterflinge waag nie benadering. Nellie in "Suid-Stille Oseaan" sing in die stort toe sy spoel dat die mens reg uit haar hare. Die opera stem is rond en resonante met overdefined uitspraak, het meer vibrato en is eers `n musiekinstrument, tweede `n karakter. Die musikale stem is meer gespreks, met `n groter afhanklikheid van die bors stem en bande, nie bel canto, tegniek. Sommige kunstenaars kruis van klassiek tot Broadway styl met gemak - Audra McDonald, Kristin Chenoweth en Bryn Terfel is groot sterre met groot stemme en jare van opera opleiding.

`N verskil in Projeksie

  • fluister frase `n operasanger se het om gehoor te word - sans mikrofoon - in die duizendblad sitplekke aan die agterkant van die huis. A musiekteater performer het om haar pad om `n headset mikrofoon weet. Maar meer fundamentele verskille in die lewering help onderskei die dissiplines. `N Musikale, soos "Les Miserables" of "Sweeney todd," saamgestel met soveel sing as `n opera, vereis pragtige koor getemper met emosionele K en patos. By tye, kan dit `n hees of gebreekte aflewering vir effek beteken. A raspy, hartseer stem wen jy geen applous in opera. `N buitengewone tenoor kan jy bring na trane met `n "park-en-bas" weergawe van "Nessun Dorma" van "Turandot," sy voete gewortel na die verhoog, die oordra van emosie deur suiwer musikale tegniek.

Die Play is die ding



  • Tosca is `n diva en die gelyknamige opera is `n oor-die-top melodrama. Met die regte sangers, die musiek en die storie is klink. Die gelaagdheid van die intense storie, bose skurk, selfopofferende held, gedoem heldin, kerkmusiek, klagend klaaglied van `n onsigbare skaapwagterseun en desperate selfmoord sprong al bou om die gehoor te beïnvloed. Die musiek is uiters belangrik en die storie huisves dit bloot. Gebeure hoef nie te perfek sin maak in opera. "A Chorus Line" is eers `n storie, tweede `n gechoreografeerde vokale ervaring. Gesprek dryf die logiese stappe. Die liedjies kan sing-spoken- elkeen vertel die verhaal van `n karakter. Dat gelaagdheid van konfessionele stories en verlange resoneer met die gehoor. Daar is `n baie praal en pragtige musiek in "The King and I," maar die geloofwaardige karakter boog van die koning dryf die show.

Die musiek wat Makes Me Dance

  • `N Paar operas funksie dans - "La Gioconda se" "Dans van die Uur" is `n tussenspel wat ware ballet dansers vereis. Maar die meeste dans in opera is in verband staan: `n wals, `n minuet, `n ballroom toneel. Groot opera maatskappye het hul eie dans geselskappe onder kontrak vir operas `n seisoen se. Musiekteater huur dansers wys deur die opsteek. Maar `n musikale word soms heeltemal geskep rondom dans - "Fosse!" is `n pastiche van die grootste danse die bekende choreograaf se werk. Ander musiekblyspele integreer storie, sang en dans as `n onlosmaaklike geheel - "Westekant storie," "Op die Ordonnansie op" en "A Chorus Line" is onmoontlik om te dink sonder dans nommers. `N Ster in `n Broadway of West End musikale dalk `n driedubbele bedreiging, meesters in toneelspel, sang en dans wees. Jy sal nie vind baie Bari Tones en coloraturas hoofing dit rondom die Parys Opera stadium.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante