totsitlyred.com

Tipes Mime Waarnemende

Kontemporêre mime --- ontwikkel uit die 1811 kunstenaarskap van Parys akrobaat Jean-Gaspard Baptiste Deburau en die antieke Grieke voor hom - is `n uitvoerende kuns wat die fisiese vaardighede van balans en beweging gebruik vir artistieke storievertelling. Wat onderskei mime van wat in `n toneelstuk is dat mime akteurs is nie-sprekende. Mimiek kunstenaars word gekenmerk deur hul gesofistikeerde nar-wit gesig make-up, dikwels met `n enkele swart traan, en swart Charlie Chaplin-esque kostuums.

Abstract Style

  • Hierdie oorkoepelende pantomime tipe verwys na prestasie wat sonder voorafbepaalde struktuur. Daar is geen gedefinieer plot, en nie `n enkele karakter in hierdie styl. Die doel is om emosie te ontlok of maak die waarnemer dink.

letterlike Style

  • Letterlike mime vertel `n storie. Dit is tipies geskryf in die gees van die kunstenaar of uitgeskryf voor prestasie. Terwyl dit is altyd deel van `n mime prestasie om emosie te ontlok, hierdie vorm het ten minste een karakter en `n plot met `n begin, middel en einde.

gekombineer Style

  • Hierdie styl van mime sluit beide geskrewe en spontane afdelings. Omdat mime is `n performance art baie soos film of toneelstuk optree, dit sluit komedie, romanse, drama, misterie en enige ander genre van film of stadium kuns.

Antieke Griekse en Romeinse Mime



  • Pantomime is die eerste keer as `n kunsvorm genaamd "hipoteses" in antieke Griekeland. Die ou akteurs maskers gedra en uitgevoer stories van die alledaagse lewe vir gehore wat soms duisende sterk was. Romeinse en Griekse pantomimes geïntegreer ook dans in hul vertonings.

Engels Mime

  • In die 1700`s, mimiek was deel van wat "vermaak," brokkies van prestasie voor of na `n hoof produksie, soos `n toneelstuk of konsert geroep. Verwys as "pantomime," dit gekombineer Italiaanse straat-prestasie akrobatiese met musiek en verspot. Hierdie styl is baie sterk op karakter ontwikkeling en storievertelling.

Franse Mime

  • identiteit stil pantomime se as `n spesifieke kunsvorm word toegeskryf aan Deburau wat melodrama en stellasies om die prestasie van mime gebring. In 1923 nog `n Fransman, Jacques Copeau, geopen en `n teater kuns skool waar hy mimiek gebruik word om waarnemende vaardighede te verbeter. Vroeë Franse mimiek is gekenmerk deur `n bietjie woede, en dan ontwikkel in beweging teater waar emosie van alle vorme is belangrik en die plot minder so.

Amerikaanse Mime

  • in 1952 begin deur Paul J. Curtis, Amerikaanse mime is antitetiese aan Franse mimiek in dat dit meer oor die spel-skrif is ter voorbereiding vir die prestasiegerigte die karakter ontwikkeling is uiters belangrik en melodrama gesublimeerd. Curtis het ook dans, wat nie veel van `n rol gespeel het in die Franse mimiek, terug in die Amerikaanse kunsvorm.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante