Belangrikheid van verligting in Film
Die skoonheid van die maak van films lê in die vermoë van `n kunstenaar om stories te vertel deur `n visuele medium. Film beligting speel `n belangrike rol in die storievertelling proses.
Filmmakers gebruik natuurlike en kunsmatige lig dramatiese effekte te produseer. Verskillende beligting benaderings help bereik voorafbepaalde doelwitte te bereik. In die boek "Die 5 C`s van Kinematografie," filmmaker Josef V. Mascelli wys daarop dat film kan nie bestaan sonder lig.
N groot deel van die indruk films te verlaat op kykers spruit uit hoe beligting raak persepsie. Dit stel `n spesifieke bui. Helder, kleurvolle beligting dikwels bring met dit blymoedigheid in films. Akteurs lyk gelukkiger. Donker kleure dui sinistere eienskappe in akteurs en stel die bui vir donker erwe.
Vroeë filmmakers gebruik spieëls en ander reflektiewe toestelle om te fokus en te lei sonlig of om dit te sluit. Met tegnologie het nuwe bronne van beligting. Teater spreiligte, straatligte en soekligte hul weg gevind in die rolprentbedryf. In die vroeë 1920`s, sekere golflengtes van lig was onmoontlik om uit te beeld op die film gebruik op daardie tydstip. In 1927, `n nuwe soort film toegelaat direkteure om meer golflengtes te vang.
Sekere tipes film beligting verteenwoordig hele genres van film. In die 1940`s, filmmakers gebruik beligting te film noir stel. Die styl featured donker skadu en `n lae lig en sinoniem geword het met donker verhale en sinistere karakters. Horror movies het ook donkerder beligting eienskappe.
Beligting bied `n manier vir direkteure om aandag te vestig op karakters. Beligting stel ook plek, wat daarop dui dat `n toneel vind plaas in `n kamer met geen vensters of in `n goed verligte ouditorium. Gekleurde beligting kan `n aanduiding dat noodligte n polisiemotor se op in die verte wees. Die hoek van die lig, die mengsel van lig bronne en kontrasterende ligte tussen twee dele van `n toneel vervaardig ook dramatiese gevolge.
Met bronne van lig in die vroeë kinematografie beperk, direkte sonlig het groot waarde. In die laat 1800`s, Thomas Edison ontwerp die Black Maria ateljee met `n roterende struktuur wat kan verander word aan direkte sonlig te volg en uit te skakel skadu. Natuurlik, wolke dikwels ingemeng het met film produksies. Gegewe die kommer, die rolprentbedryf opgepak sy New York-ateljees en op pad na Kalifornië, waar oorvloedige sonskyn verskaf baie natuurlike lig vir films.
- Make-up & Costumes in Film Production
- Hoe om te soek Engelse onderskrifte vir Franse rolprente
- Hoe om Koste van die verfilming `n onafhanklike film Bereken
- Belangrikheid van Musiek in Movies
- Wat is lae-sleutel beligting?
- Hoe om Sit verligting aanwysings in `n script
- Hoe om films te Netflix Stel
- Landskap verligting vir Bome
- Verskillende soorte Draaiboeke
- Verskille en ooreenkomste tussen Musicals & Films
- Eienskappe van `n Modernistiese Film
- Belangrikheid van Rekenaargrafika & animasie
- Die Beste Beligting vir Kantore
- Die gemiddelde salaris vir `n film Regisseur
- Kombuis Plafon verligting Idees
- Aksent beligting vir Dormer Windows
- Hoe om `n Movie Review Skryf vir `n koerant
- Wat beteken PG-13 Gemiddelde?
- Hoe om te sien `n Bollywood Movie
- Hoe om `n Film Distributor Word
- Wat Gift koop jy vir iemand afronding van Film School?