totsitlyred.com

Verskil tussen 2D & 3D Spele

Moderne video speletjies kom in baie rasse. Groot verskille sluit 2D en 3D speletjies. Baie kontemporêre speletjies fokus op gevorderde 3D-beelde, met die hoop om meer realistiese instellings te beeld. Maar spel ontwerpers voortgaan om 2D games produseer. Die keuse om `n 3D produseer of 2D game hang ook af van die tipe van spel, met baie platforming speletjies te steek met `n 2D-styl en die eerste persoon shooters keuse 3D.

produksie

  • Die daad van die maak van `n spel is afhanklik van die vraag of `n spel is 3D of 2D. 3D speletjies staatmaak op modelle, 3D-vorms ontwerp op die rekenaar, terwyl 2D games staatmaak op sprites, 2D tekeninge op `n plat oppervlak. As `n voorbeeld, kan 3D modelle vergelyk word met beelde terwyl 2D sprites is soortgelyk aan plat tekeninge. Aangesien dit meer kuns bates vereis, 3D spel produksie neem aansienlik meer tyd as 2D game produksie.

visuele Realisme

  • Een van die mees klaarblyklike verskille tussen 2D-en 3D speletjies is hul visuele gehalte. Hoewel 2D games dikwels demonstreer uitstekende artistieke ontwerp, 3D speletjies is beter by simuleer werklikheid. As gevolg hiervan, baie speletjies wat streef na realistiese beeldmateriaal te kies `n 3D spel enjin.

beweging



  • Beweging in speletjies hang af of hulle 3D of 2D. 3D speletjies toelaat dat spelers om te beweeg in `n 3D-wêreld, wat beteken dat die spelers nader en dieper in die skerm kan beweeg. Aan die ander kant, 2D games beperk speler beweging om `n plat vlak, gewoonlik links en regs, maar kan die volgende insluit verskeie ander rigtings as well. Byvoorbeeld, Super Mario Bros vra spelers om `n 2D wêreld navigeer, beweeg van links na regs totdat die doel bereik word.

beheer

  • Sedert dimensies n wedstryd te bepaal die spelers omvang van beweging, 2D en 3D speletjies gebruik verskillende maniere om hul karakters te beheer. 3D speletjies te gebruik joysticks om hul avatars te beheer. Joysticks toelaat spelers om rond in `n 3D ruimte beweeg en is kantel sensitief vir spoed `n karakter se beheer. Aan die ander kant, 2D games gebruik digitale boekies wat toelaat dat spelers om te druk op, af, links en regs.

  • Foto Credit James Woodson / Digital Vision / Getty Images
Deel op sosiale netwerke:

Verwante