Cool Ideas vir Retail Store Layouts
Die uitleg van `n winkel kan die verskil tussen `n groot inkopie-ervaring en een wat koper stuur huis toe met leë hande wees. As jy die uitleg van jou winkel te beplan, oorweeg hoe jy die organisasie kan gebruik om kliënte te maak voel by die huis en die struikelblokke op die koop proses te bowe te kom.
ervaring
Wys jou kliënte hoe jou produkte sal pas in hul lewens, en die opstel van miniatuur ervarings wat mense deur kan loop nie. As jy verkoop produkte van die huis, byvoorbeeld, kan jy die opstel van kamer uitstallings wat jou ware gebruik. Deur dit te doen, kan jy kliënte gee `n idee van die moontlikhede en dien as `n inspirasie. Deur jou produkte in gesimuleerde omgewings, kan jy die maniere waarop hulle kan gebruik wys en iets om na te streef om te skep: `n pragtige huis of `n aktiewe lewenstyl, byvoorbeeld.
interaktiewe uitstallings
In baie winkels, kliënte in staat is om produkte wat in verpakking raak. Om jou winkel staan uit en gee die koper `n kans om betrokke te raak met verskillende produkte op die vloer, skep `n interaktiewe uitleg. In plaas daarvan om te dwing kliënte om besluite te neem op grond van verpakking, sit `n vertoning model vir elke item. Opstel items sodat hulle werk: krag te voorsien aan elektronika, byvoorbeeld, of sit `n vuil mat tot krag `n vakuum se demonstreer. Die tasbare ervaring kan die ding wat help kliënte te oortuig om te koop wees.
Fokus op Comfort
Hou die gerief van jou kliënte in gedagte by die ontwerp van `n winkel uitleg, veral as hulle sal wag of as hulle kan `n produk beter te ervaar wanneer sit. A klerewinkel kan maak inkopies meer aangenaam deur die verskaffing van rusbanke naby die pas kamers, terwyl `n boekwinkel sitplek gebiede en toeganklik stap lere kan voorsien in gerieflike plekke rondom die vloer. As jou winkel maak voorsiening vir gesinne, oorweeg die skep van `n speelplek vir kinders vermaak en ouers gelukkig te hou.
direkte Verkeer
Skep `n ervaring wat kliënte lei deur die winkel deur die ontwerp van `n uitleg wat logies en in volgorde. Reël rakke en vertoon eenhede sodat hulle skep paths- jy selfs so ver kan gaan as om pyle op die vloer sit om die pad te wys. Plaas items langs die pad in `n manier dat die inkopie-ervaring maklik en naatlose sal maak. In `n kruidenierswinkel, byvoorbeeld, kan jy dalk eers sit nonperishable voedsel en bevrore goedere verlede te smelt vermy. Plaas die produkte wat jy wil om te stoot in prominente posisies.