totsitlyred.com

Hoe om vuurwerke Track in `n Produksie Omgewing

Verdeel die produksieproses in fases te probleem vas te stel`s root cause.
Verdeel die produksieproses in fases te probleem se oorsaak vas te stel. (Foto: Thinkstock / Comstock / Getty Images)

Herwerken in die produksie proses verwys na die skepping van bykomende produkte, wanneer `n sekere bedrag van items van die aanvanklike produksie blyk te wees gebrekkige of onder standaard wees. Herwerken is beide duur vir `n besigheid - as dit voeg addisionele produksie uitgawes terwyl die totale uitset bly dieselfde - en tydrowend. Daarbenewens, oormatige vuurwerke ook lei tot grondstowwe dreinering, met die besigheid wat na afloop van, of herwin, die ongewenste produkte. Vir hierdie doel, is dit noodsaaklik om `n reeks van maatreëls om die koste van vuurwerke op te spoor en vas te stel die swak skakel in die produksie proses neem.

Bepaal die individuele stadiums van die produksie proses in detail. Noteer die aksies wat plaasvind tydens elke stadium, soos die verf van `n vaas of die toevoeging van die bene van `n aksie figuur. Ook, het `n duidelike prentjie van funksies van die produk se wanneer dit `n produksie uitgange stadium- dit help jy die stadium waartydens die produksie fout gebeur bepaal.

Bepaal die daaglikse koste van produksie, `n opsomming van die koste van grondstowwe wat gebruik word, lone van die werkers en die masjinerie onderhoud. Verdeel daaglikse produksie koste deur die bedrag van produkte wat binne `n dag om uit te vind die produksiekoste per eenheid. Jy moet hierdie inligting om die geld vermors op foutiewe produkte te bepaal.

Versamel die foutiewe produkte in twee poele: verskillende gebiede in die fabriek. Een pool - Pool A --must die foutiewe produkte met geringe foute wat die herwerken lus kan betree bevat, herstel en terug gestuur na die produksie lyn, terwyl die ander pool - Pool B - moet heeltemal nutteloos produkte bestaan ​​wat kan net weggegooi word. Pool B produkte kan nie verwerk, so weggooi of herwin hulle.



Vermeerder die aantal Pool A produkte deur die produksiekoste per eenheid van die geld wat jy verloor as gevolg van foutiewe produkte te bepaal. Die produkte moet in die Pool bly vir 24 uur, sodat jy hulle getal en finansiële koste kan rekord, voordat hulle in die herwerken lus.

Hou `n dag-tot-dag-rekord van die aantal vuurwerke en hul koste. Die gebruik van `n sigblad programmatuur soos Microsoft Excel of Open Office Calc, vir hierdie taak. As die koste van grondstowwe of werkers se lone wissel, kan die koste van vuurwerke selfs verander as die aantal vuurwerke bestendige bly.

Kyk na die foute van die produkte voordat hulle in die herwerken lus. As jy reeds die eienskappe van die produk moet hê as jy klaar `n produksie stadium bepaal, kan jy maklik vertel waar jy moet soek vir die fout se oorsaak. Byvoorbeeld, as `n paar bottels gebrek aan `n terug-etiket en jy weet die rug etiket word tydens Fase 5 aangeheg, dan weet jy waar die probleem waarskynlik lê.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante