totsitlyred.com

Geskiedenis van die Japannese Silk Painting

Silk skildery is `n vorm van kuns wat sy oorsprong in Indië en Oos-Asië en het die toets van die tyd staan. Silk skilderye dateer terug tot 200 CE in Indië, waar wasbestand en Batik tegnieke opgespoor. Soos die tradisie versprei deur Oos-Asië, Japan geslyp metodes van sy verbouing en aangepas sy eie styl van sy skildery as kuns. Hoewel inhoud, invloede en tegnieke het met verloop van tyd verander, het die praktyk van gehou verf of ink oor kante materiaal konstant gebly.

tydlyn

  • Die vroegste ontwikkeling van sy en sy skildery plaasgevind het in Indië rondom die tweede eeu HJ, en dit was kort daarna soortgelyke tegnieke is ontwikkel in China. Japannese kuns is sterk beïnvloed deur die Chinese kultuur. Die vroegste komplekse kuns van Japan het tussen die sewende en agtste eeu. In die negende eeu nC het die Japannese meer kultureel onafhanklike met sy kuns, saam met die verspreiding van Boeddhisme. Dit is ook rondom die tyd wat hulle ontdek metodes van sy produksie en sy skildery. Vroeë Japanese sy skilderye is gedoen met swart ink of verf, en was oor die algemeen monochromatiese. Toetrede tot die 14de eeu Japannese kunstenaars begin met behulp van `n verskeidenheid van pigment, en voeg kleur by skilderye. Tussen die 16de en 18de eeu sy skildery begin versprei vanaf sy oorsprong in Oos-Asië oor die hele vasteland en uiteindelik die hele wêreld as interkontinentale handel begin om plaas te vind. In die 18de eeu, met die opkoms van die industriële rewolusie, sy het `n maklik toeganklike doek en is gewild met die Europese lande soos Frankryk. die kuns van sy skildery steeds vandag om te floreer en Japan geledere top as die kulturele skepper van die tradisie, sê sy-skildery deskundige Gill Kombuis.

Oorsprong van Silk Painting

  • Die verbouing van sy plaasgevind het vir meer as 3500 jaar, uit Indië en China. Sy word gemaak van die natuurlike materiaal wat deur sywurms. Hoewel Chinese mense ontstaan ​​die praktyk van sy oes in Oos-Asië, die Japannese in die hande gekry sywurm eiers en begin die produksie van sy. Dit was deur Japan dat sy produksie is wydverspreid. Beide Japan en China begin met behulp van sy doeke vir artistieke wyse teen ongeveer dieselfde tyd, gedurende die negende eeu CE.

invloede



  • Die grootste invloed vir Japannese kant skildery van sy oorsprong was Boeddhisme. Dit was met Boeddhisme dat Japan ontstaan ​​sy kulturele en artistieke identiteit. Nog `n invloed van Japannese kuns, en `n gemeenskaplike tema onder vroeë sy skilderye, was geskiedkundige gebeure of helde. Nog `n algemene tema in Japannese kuns is die idee van "die nietigheid van die mens," wat is die rede waarom baie Japannese skilderye uitbeeld natuur. Sommige natuurlike elemente algemeen in Japannese kant skilderye is voëls, blomme, wild, berge, bome en bamboes.

praktyke

  • Tot die 14de eeu, die Japannese gebruik `n kwas in plaas van `n pen vir kalligrafie en skryf, waaraan hul bondige en volmaak vaardigheid in die skildery kan toegeskryf word. Japannese kunstenaars gebruik fyn beroertes en minuut besonderhede te ingewikkelde skilderye komponeer. Nog `n algemene praktyk in die vroeë Japanese kuns is die inlywing van geskrewe poësie in kuns te help dra die boodskap van die skildery. Japanese Boeddhiste is ook bekend om voor te mediteer en terwyl hulle geverf, toegeskryf spiritualiteit om hul kuns.

tegnieke

  • Die Serti tegniek is `n manier van die gebruik van water-bestande hindernisse tot ontwerpe uiteen te sit sodat die kleure nie meng.
    Die gutta weerstaan ​​tegniek gebruik water-gebaseerde harpuis om ontwerpe te skep. Hierdie tegniek genereer `n rubberagtige tekstuur en word algemeen gebruik vir hang kuns eerder as klere.
    Soortgelyk aan tie-klere, die Shibori skildery tegniek gebruik vinnig droog kleurstowwe om kleurvolle ontwerpe te skep. Dit is `n algemene tegniek vir sy klere.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante