totsitlyred.com

Hoe om te maak `n WWE Game

Video speletjies word toenemend gewild met kinders en volwassenes. As meer realistiese kenmerke is ingesluit in die video speletjies, het hulle `n gemeenskaplike huishouding item geword. Maak `n video game, maar is `n ingewikkelde proses. Een so `n genre worstel speletjies wat gebaseer is op World Wrestling Entertainment. `N WWE spel te bou, is `n hele paar gereedskap te bekom en uiteindelik meng hulle om `n volledige spel te skep.

  • Bou jou `n algehele plan insluitend spel idee en algehele meganika. Hoeveel karakters sal ingesluit word? Sal elkeen op grond van hul werklike eweknieë? Wat spelmodii sal jou WWE spel bevat, soos `n twee-speler af? Dit is baie makliker om voort te gaan met die ontwikkeling spel fase een keer hierdie idees georganiseer.

  • Maak jou WWE spel karakters deur middel van `n modellering aansoek, indien nodig. As `n eksterne program is nodig om al spel elemente te skep, gebruik programme soos Art of Illusion of TopMod 3D. Hierdie gereedskap kan jy elke wedstryd karakter, interaktiewe voorwerpe te skep soos stoele asook die omgewing waarin elke WWE karakter gaan deelneem. Skep elke voorwerp en stoor dit individueel.

  • Gebruik sleep-en-druppel spel ontwikkeling gereedskap om jou spel lewendig. Terwyl jy in spesifieke besonderhede oor tegnieke elke program is moeilik, is dit belangrik om die kern stelsel van elke werke ken in `n soortgelyke wyse. Sleep-en-drop programme uit te voer `n gerieflike gebruikerskoppelvlak wat dikwels bied prerendered voorwerpe en karakters. Tipiese programme sluit Game Maker en 2D Game Maker.

  • Invoer elke geskep model deur die hoof menu of koppelvlak die ontwikkeling instrument se spel "load". Elke program het sy eie stel van skrifte om te help jy `n karakter lewendig, sy spoed aan te pas, `n spesifieke uitkoms afhangende van enige gegewe aksie, en nog baie meer wys. As meer gevorderde funksies vereis word, kan jy ook staatmaak op programmeertale soos C ++, DarkBASIC en Visual Basic.

  • Red die WWE spel projek deur of funksie van die spel se "Uitvoer" "Save". Toets alle aspekte voorheen geprogrammeer om alle skrifte verseker en kodering goed werk. As wysigings vereis word, terug te keer na die spel ontwikkeling instrument van keuse en oorskryf enige gebrekkige lyn van kode of script.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante