totsitlyred.com

Hoe om Klits Die Dam vlak in "Goldeneye"

In die eerste vlak van die N64 klassieke Goldeneye 007, James Bond moet sy weg maak deur `n swaar-verdedig Sowjet dam kompleks om `n versteekte chemiese wapens fasiliteit te bereik. Alhoewel daar `n baie wagte te skud en roer in tipiese Bond mode, om deur die dam is eenvoudig so lank as wat jy op die vyande een vir een te neem.

  • Kyk na die vlak se opening film, wat sal wys `n vragmotor ry oor `n brug in die rigting van die dam. Jy sal sien `n wag toring om die hoek van die plek waar Bond begin. Hierdie plek sal baie nuttig vir jou in `n oomblik wees.

  • Kop om die draai nadat jy beheer van jou karakter te kry. Skiet die wag staan ​​by die brug met jou pistool, dan haal sy wapen. Nog `n wag is patrolleer aan die voet van die-toring hom uit die gebruik van jou pistool, dan loop oor die brug. As jy probleme het met die skoot op hierdie reeks het, oor die brug na die afstand te sluit voor hom te skiet. Nog `n wag gestasioneer op die ander kant van die-toring loop rondom die toring en geweer hom af met jou pistool voor hy jou kan skiet.

  • Tik die toring en gaan teen die trappe op. Op die boonste vlak is `n skerpskut geweer. Dit kom haal en toe te rus nie. Streef na die tonnel entree jy sal sien twee wagte hier loop. Skiet hulle met die geweer - die koeëls sal punch deur die glas van die toring vensters. Sodra jy die eerste wag getref, sal die tweede begin hardloop om jou posisie, so maak jou tweede skoot vinnig.

  • Gaan terug na die grondvlak en aas op die aanvalsgeweer ammunisie laat val deur die dood wagte. Gaan voort in die tonnel, wat draaie rondom na regs. As jy die eerste deel van die vlak vinnig gedoen het, kan die vragmotor steeds wat deur die tonnel- as dit, wag vir dit om te gaan.

  • Staan op die hoek en kyk af in die tonnel met die sniper rifle. Jy moet in staat wees twee wagte hier af op te tel: een as hy loop naby die tonnel afrit, en die ander wat staan ​​agter die stapel bokse aan die agterkant van die gebied. Daar is ook twee wagte in `n versterkte rijtuigje: Kry naby genoeg aan die sniper rifle gebruik om hul koppe te teiken deur die gunslit. Die tonnel kan `n paar cover vir jou, indien nodig.



  • Verlaat die tonnel. Daar moet `n ander wag in die gebied wees bykomend tot die vier jy uitgehaal reeds: Soek hom deur die stapel bokse op die linkerkant van die gebied. Jy kan ook vind liggaam harnas op die boonste vlak van die toring.

  • Voortgaan om die gebied waar die vragmotor is wag en aktiveer die skakelaar op die regte; kant van die hek. Die lig sal groen draai en die hek oopmaak. Loop deur die hek, laat die vragmotor deur, dan sluit die eerste hek agter jou en maak die tweede hek voor jou.

  • Kyk vir `n loop wag as jy na vore in die volgende gebied. Hy is op pad na `n alarm by die verste punt van die gebied- as hy sit dit af, sal jy maatskappy het. Geweer hom voor hy daar kry, neem dan uit die lyfwag aan jou regterkant naby die basis van die toring.

  • Loop terug vanaf die alarm na die hoek van die bou-n deur hier sal oopmaak, die onthulling van `n wag. Skakel hom, dan skiet die beampte in die volgende kamer. Gaan uit die deur in die linker muur, naby waar die beampte staan. Alternatiewelik kan jy die hek in die heining oopmaak en deur hardloop.

  • Kop uit en hardloop na die hek. Skiet die slot af en gaan deur dit op die top van die dam. Voor jou sien jy `n wag toring in die verte, so gebruik die sniper rifle om uit te neem van die lyfwag bo dit. Voortgaan om die dam totdat jy sien `n tweede wag toring: Snip die lyfwag daar sowel.

  • Loop om die gaping in die reling oorkant die tweede toring. Af te spring die lysie hier. Baie geluk - jy het die missie voltooi.

  • Wenke & waarskuwings

    • As jy speel op Secret Agent of hoër moeilikheidsgraad, sal jy ook nodig om vier alarms geleë rondom die vlak te skakel deur die skiet van die rooi klok op elke alarm. Die eerste alarm is die een wat jy sien die wag hardloop vir vroeër, terwyl die oorblywende drie is geleë binne elk van die drie wag torings op die dam.
    • Op 00 Agent moeite, jy het nog meer te doen as op die onderste probleme vlakke. In bykomend tot die neem van die alarms, sal jy nodig het om jou geheime modem te plant op `n rekenaar. Sodra jy deur die hek na die eerste alarm gebeur, kyk na die reg; jy sal `n stapel kratte screening `n klein area te sien. Gaan rondom die bokse en kyk na die weer regs. Heg jou modem om die rekenaar terminale op die muur.
    • Die tweede addisionele doelwit vir 00 Agent probleem is om data te onderskep van rekenaarsentrum die dam se. Om daar te kom, gaan na enige van die lyfwag torings op die dam en neem die trappe na die kelder, gaan dan deur die ketting hek. Jy sal jouself vind in `n corridor- voortgaan af dit na links, die neem van die wagte een vir een.
    • Maak die metaal deur aan die einde van die gang, en die gang te hou totdat jy `n rekenaar kamer bereik. Dit is verdedig deur `n groep van guards- gebruik die ingang van die kamer vir dekking as jy hulle veg. Sodra jy hulle kop het geslaan om die agterkant van die kamer en aktiveer die rekenaar bank aan die linkerkant. Dit voltooi jou einddoel op 00 Agent probleme. Jy kan nou terug te keer na die top van die dam en af ​​te spring.
    Deel op sosiale netwerke:

    Verwante