totsitlyred.com

Hoe om `n speler Model vir "Gary se Mod"

"Gary se Mod" is `n sandbox-styl video spel wat spelers in staat stel om wêrelde en modelle te skep en het hulle in wisselwerking met behulp van die Bron fisika-enjin. Soos kreatiwiteit het baie nuwe spelers gelok, maar beginners dikwels moeilikheid met die tegniese aspekte van model skepping. Na aanleiding van die reg stappe, kan spelers `n model van `n beeld wat hulle wil skep en openbaar die beeld in die spel wêreld.

Dinge wat jy nodig het

  • Milkshape 3D sagteware
  • VTFEdit sagteware
  • GUIStuidos sagteware
  • Maak die "Gary se Mod" gids. Maak die gids Models, skep dan `n nuwe gids en noem dit wat jy wil. Verlaat die gids Models en betree die gids Materials. Jy sal `n tweede gids Models sien. Oop te maak, en die skep van `n gids met `n naam wat identies is aan die eerste gids wat jy gemaak.

  • Maak die program Milkshape 3D.

  • Onder die blad Models, klik "Box" en trek `n boks op die skerm wat oor vier blokkies lank en drie blokkies hoog.

  • Klik op die "Joint" knoppie en plaas `n gesamentlike in die kruising van die "X" in die middel van die boks wat jy het.

  • Klik op "Select," dan "Group" aan die onderkant, en kliek dan op jou vierkante aan die Box en die Gesamentlike na vore te bring.

  • Klik op die blad "Gewrigte". Klik "Ken," dan "Stel toegeken word."

  • Maak die program VTFEdit en open `n beeld wat jy wil om te herhaal in "Gary se Mod." Onder die menu lêer en klik "Import" en stuur dit deur die gids "Mod Gary se", gevolg deur die gids Materials, gevolg deur die gids Models. Red die beeld in die gids wat jy geskep het, en noem die beeld na die gids. Voeg die teks "_texture" na die naam van die beeld nie.

  • Klik op "Tools" op VTFEdit. Onder die blad Options van die venster wat verskyn, kies "Vertext Generic," en dan op "Skep." Red die beeld in dieselfde lêer wat jy die "_texture" lêer gestoor.

  • Terug te keer na Milkshape 3D. In die blad Materials, klik "Nuwe." Klik op die ""Knoppie onder om `n nuwe venster oop te maak. Soek vir die" _texture "lêer wat jy gemaak met die VTF program en dit oop te maak.

  • Klik "Ken" in die blad Materials in Milkshape 3D.

  • Uitvoer van die beeld van `n nuwe gids op jou lessenaar. `N venster vertoon wat vra dat jy vir specifications- "Reference," kies uit te skakel "Sequence," en kliek op "OK."

  • Uitvoer van die lêer `n tweede keer, maar voeg "_collision" na die teks. Stoor dit in die nuwe gids op jou lessenaar.

  • Oop Notepad. Plak hierdie kode in die dokument:
    $ Model Naam "/YourModel//YourModel.mdl"
    $ Cdmaterials "modelle // YourModel"



    $ Skaal 1.0
    $ Surfaceprop "Metal"

    $ Liggaam "Body" "/YourModel.smd"

    $ Volgorde "idle" "/YourModel.smd" fps 30

    $ Collisionmodel "/YourModel_collision.smd"
    {
    $ Massa 40
    }

  • Gaan na "Edit," dan "vervang," en tik "/ YourModel" in die veld kry wat. Vervang dit met "toets" en kliek op "te vervang All." Slaan jy die gids op jou lessenaar nuwe gids. Stoor die lêer as compile.cq en verander die blad te kies "Alle lêers is gekies."

  • Maak die program GUIStudios. Kies watter spel jy: Orange Box of Half-Life.

  • Maak die lêer gameinfo, geleë in die gids "Gary se Mod".

  • Maak die compile.cq lêer wat jy gestoor in jou lessenaar nuwe gids.

  • Klik op "Stel in GUIStudios."

  • Maak die "Gary se Mod" gids en kopieer die gids met al die beelde wat jy geskep het.

  • Maak die info dokument in die gids "Gary se Mod", en voeg hierdie kode:
    "0"
    (
    "Inligting"
    (
    "Weergawe" "1"
    "Naam" "toets"
    )
    "Inskrywings"
    (
    "1"
    (
    "Model" "modelle / Naam / Name.md1"
    )
    )
    )

  • Vervang die "Naam" woorde met die name van die dopgehou wat jy geskep het in die gids Models van "Gary se Mod."

  • Toets jou beeld deur dit oop te in "Gary se Mod."

Deel op sosiale netwerke:

Verwante