totsitlyred.com

Hoe om `n "Mugen" Character in vegter Factory Ultimate Maak

Die spel "Mugen" laat gamers om hul eie vegters te skep en stuur dit na `n aanpasbare veg ervaring te skep. Een van die mees algemene maniere vir spelers om hul eie unieke vegter te skep, is deur middel van die program vegter Factory Ultimate. Die program doen baie van die meer ingewikkelde programme betrokke by sprite outomaties lewering, sodat die skep van `n persoonlike vegter is `n vinnige en maklike proses.

Dinge wat jy nodig het

  • Mugen
  • vegter Factory

Sprites en Animasies

  • Oop vegter Factory.

  • Klik "Lêer," dan "templates" en "Electbyte Player." Hierdie aksie genereer die data konstantes, basiese bewegings, stoot, skop, opdragte, en basiese sprite animasie.

  • Instel van die vegter deur `die naam van die vegter in beide "Karakter se naam" velde aan die linkerkant van die skerm.

  • stel die "Standard palet Bestel" as "1,2,3,4."

  • Tik in die naam van jou karakter, gevolg deur ".sff" in die "SFF File Name" boks. Doen dieselfde vir "SND File Name," "ASR File Name," "CMD Leêrnaam, en die "SSS lêername," behalwe vervang die ".sff" met elke onderskeie afkorting.

  • Kies "Save All" en red die sjabloon om `n nuwe gids wat jy noem na jou karakter.

  • Klik "Gedeelde palet," dan "OK."

  • Red al die lêers wat vegter Factory vra om jou te red in die gids met die naam van jou karakter.

  • Klik "Sprites." Verwyder sprites drie deur 64.

  • Maak die "palette" spyskaart.

  • Soek vir `n gered beeld wat baie van die kleure wat jy wil gebruik het. Maak dit oop.

  • Klik "optimaliseer" en dan "Zoom in."



  • Hou die Control-sleutel in en klik op elke kleur in die palet spyskaart om al die kleure te kies, klik dan in die eerste palet boks aan die kleure te dra. Kies "Pas die palette" en stoor die lêer in die gids met die naam van jou karakter.

  • Skryf die naam van jou karakter, gevolg deur ".daad" in die "ACT Paletten: 1 deur lyn" boks. Klik almal te red.

  • Klik "sprites," dan "Voeg," en kies al die "PCX" lêers gestoor in die gids jou karakter.

  • Kies "Wys," dan "Riglyne vir die vloervlak in te toon "Mugen."

  • Beweeg die sprites te korrek ooreenstem met die as van die vloer en die skerm langs die voering van die sprite met die blou lyne.

  • Kies al die beelde, reg; klik en kies "Voeg Groep aan AIR."

  • Klik op die blou "CLSH" boks om `n treffer boks te skep. Beweeg die boks om ooreen te stem met die treffer opsporing grense van jou karakter, kies dan "CLSN Standard" om die boks treffer voeg by al die rame

  • oop "palette" en laai nuwe aanval sprites die belangrikste gids. Getref "OK."

  • Herhaal stappe 15 tot 21 vir elke animasie wat jy wil jou karakter te hê.

  • aanval

    • Kies die aanval tipe van die animasies bar. Beklemtoon die aanval sprites, reg; klik en kies "Voeg Groep aan AIR."

    • Kies die rooi "CLHS" boks aan die grense van jou aanval treffer boks te vestig.

    • Klik "klink" om `n nuwe klank lêer oop te maak en dit oop te maak na die klank aan te val om `n aanval. Klik "Behalwe vir sover" en stoor dit in die gids jou karakter.

    • Herhaal hierdie stappe vir elke aanval wat jy wil jou karakter te hê.

    Deel op sosiale netwerke:

    Verwante