totsitlyred.com

Raven Skeleton Key Cheats

"Mystery Case Files: Raven" is `n spooky verborge voorwerp spel wat vrygestel is deur Activi in ​​2007 vir beide die PC en Mac. In die spel, moet jy Raven Manor soek vir die verlore bladsye van dagboek Emma Raven se. Bereik jou doel te bereik, en jy sal `n tragiese liefdesverhaal openbaar. Die herehuis bevat meer as 32 kamers, wegkruip duisende items.

Gaan jou Kaart

  • Met die oog op die laaste fase van "Raven" voltooi en klaar is met die spel, moet jy om te kry in die kelder. Dit is makliker gesê as gedaan, want die slot op die kelder vereis sewe geraamte sleutels weggesteek regdeur die landgoed (wat algehele speeltyd verleng deur te verseker dat jy `n groot hoeveelheid van back tracking doen).

    Die eerste stap is om te klik op jou kaart. Jy sal sien dat `n aantal van oortjies uitgelig. Dit is die verskillende plekke wat jy nodig het om terug te keer na om al die sleutels wat jy nodig het te kry. Maar die volgorde waarin jy soek vir sleutels is baie belangrik --- moet jy jou pad afwaarts werk van die top van die herehuis (en as jy `n sleutel uit te vind van orde wat jy sal hê om die legkaart van nuuts af weer te begin).

Pasop vir Fake sleutels

  • Jy moet net sewe geraamte sleutels, maar daar is veel meer as sewe sleutels weggesteek dwarsdeur die herehuis. Die truuk is om te weet watter sleutels regs sleutels is. Sommige sleutels kan vals wees, en die manier om dit te leer is om te hou die nagaan van jou blad kelder op die kaart --- indien dit afgeskakel by enige punt, jy het `n vals sleutel geneem. So basies, maak seker jou kaart elke keer nadat jy `n sleutel neem om te weet as jy die regte een of nie. As jy dit nie doen nie, bly soek wat vloer totdat jy doen.

sleutel plekke

  • Eerste, soek die toring totdat jy `n "regte" sleutel (onthou om te kliek op kaart om dubbel-check) vind. Plekke waar jy `n sleutel kan vind, sluit die weduwee se stap (langs die draad tang) en onder die venster van die solder.



    Eers nadat jy die sleutel in die toring gevind, beweeg af na die derde vloer en vind `n sleutel in een van die volgende plekke: hoofslaapkamer (langs die bors, teen die venster, of in die kas), kwekery (langs die poppe), studie (onder die speelgoedmotor), of biblioteek (kaggel).

    Van hier, gaan na die tweede verdieping. Jy sal nodig hê om twee sleutels in hierdie plekke te vind: musiek kamer (fiets pomp), spel kamer (harp), teater (lamp), stoorkamer (wapens), taksidermie kamer (deur die drom), gas kwartale (kap), of gaste badkamer (piggy bank).

    Nou, op die eerste vloer, waar jy twee sleutels weggesteek in hierdie plekke sal vind: salon (standbeeld), eetkamer (hang lig), kombuis (tafel), woonkamer (kis), inskrywing (standbeeld), kwartiere dienaar se ( onder dollar), voorstoep (kolom).

    Amper daar! Gaan nou na die grondvloer en vind `n sleutel in een van hierdie plekke: werp (sop), boomhuis (blou lint), agterplaas (buffer op die motor), tuin (byl), garage (driewiel), kweekhuis (verkyker).

    Jy het jou sewe sleutels. Gaan na die kelder, ontsluit die deur en sien die finale verrassing!

Deel op sosiale netwerke:

Verwante