Tennis Ladder Reëls
Tennis lere is ontwerp om spelers die geleentheid om ander van soortgelyke vermoë te ontmoet en om hul vaardighede te verbeter gee. Daar is niemand soort tennis leer, en daar is geen een manier om een uit te voer. Daar is lere vir singles of dubbels, juniors, volwassenes, mans net of vroue net. Die sleutel tot `n suksesvolle leer is om die tyd reëls af te dwing, spelers aan te moedig om uitdagings ongeag hul posisie te maak en te hou dit opgedateer op `n gereelde basis.
Organisering van die leer
Tennis lere kan opgestel word op grond van `n speler se NTRP (Nasionale Tennis Rating Program) gradering. Dit is `n stelsel wat ontwerp is om spelers te gradeer in verskeie vlakke volgens hulle vaardigheid vlak en speelstyl. Ander lere is opgestel met behulp van `n totaal enige volgorde, ongeag van vaardigheid vlak, terwyl ander posisie spelers, afhangende van hul registrasie datum en tyd.
uitdaging Reëls
-
Sommige lere mag slegs toelaat spelers na drie posisies bo uit te daag. Byvoorbeeld, as jy in posisie nommer 10, jy kan net uit te daag spelers in posisies sewe, agt of nege. Ander lere is opgestel sodat spelers in die top 10 posisies toegelaat word om spelers voor te daag soveel as vier posisies. Spelers in posisies 11 deur 20 word toegelaat om spelers uit te daag soveel as ses posisies ahead- Hulle kan egter nie uit te daag hoër as posisie sewe.
formaat Reëls
`N Leer kan hê spelers speel `n gereelde beste-of-drie-set wedstryd met gereelde scoring en `n 12-punt valbylpot indien die telling raak vasgebind op 6 wedstryde elk. `N alternatiewe formaat is om spelers speel `n 10-wedstryd pro stel. Met hierdie formaat, die eerste speler te wen 10 wedstryde, met `n marge van twee wedstryde, is die wenner. As die spel telling raak vasgebind op 10 wedstryde elk, is `n 12-punt valbylpot gespeel om die wenner te bepaal. Die wenner van die valbylpot moet die eerste speler om sewe punte te wen met `n marge van twee wees. In die valbylpot, indien die telling gekoppel is aan elke 6 punte, speel voort totdat een speler het `n twee-punt voorsprong.
leer Beweging
Spelers beweeg op en af die leer volgens die resultate van hul uitdagings. Indien `n speler uitdagings en oorwinnings, neem hy oor leer posisie die uitgedaag speler en almal tussen die twee spelers beweeg af een plek. Byvoorbeeld, as speler nommer vier uitdagings en klop speler nommer twee, speler nommer vier oorneem posisie twee, speler nommer twee beweeg af na drie en speler nommer drie beweeg na posisioneer vier posisioneer.
diverse Reëls
Die Usta reëls van tennis gebruik word vir alle wedstryde ongeag die formaat. Uitgedaag spelers moet binne `n redelike bedrag van die tyd te reageer op `n uitdaging om die leer te beweeg te hou. Dit kan wees 48 uur, 72 uur of 5 dae. As daar is geen aanneming van `n uitdaging, is dit beskou as `n verbeur deur die uitgedaag speler. Beide spelers moet `n nuwe, onoopgemaak blikkie balle te voorsien. `N Mens kan oopgemaak sal word en gebruik word vir die wedstryd. Die verloorder neem die gebruik balle en die wenner vat die onoopgemaakte blikkie. Die wenner van die uitdaging verslae die telling na die leer administrateur binne `n bepaalde tyd, soos 24 uur of 48 uur. Spelers mag nie `n nuwe uitdaging te maak tot `n vorige een voltooi is.
- Foto Credit tennis beeld deur Galina Barskaya uit Fotolia.com
- Wat is die Begin salaris vir `n Professionele Sagtebal Player?
- Oor brandweerwa Lere
- Little League Baseball All Star seleksiereëls
- Kalorieë verbrand tydens Tennis
- Basketbal Reëls in die Filippyne
- Hoe om `n Pro Tennis speler
- Die korrekte plasing van Uitbreiding Lere
- Hoe om die grootte van `n Uitbreiding Ladder
- Vlugbal Kader Oefeninge
- Hoe om `n gesertifiseerde Tennis instrukteur
- Pluimbal Reëls op Lines
- 10 Tennis Reëls
- Tennisafrigting Sertifisering
- Stap Ladder Veiligheid Reëls
- Hoe om `n Uitbreiding Ladder huur
- Australiese Ope Tennis Reëls
- Reëls vir Doubles Tennis
- Hoe om Stop `n Pool Ladder van drywende
- Tennis Klere Reëls
- NCAA Afdeling 1 Sagtebal Roster perk Reëls
- Filippynse Vlugbal Reëls