totsitlyred.com

Hoe om realistiese water uit Resin Maak

Die bou van miniatuur modelle vereis die skep van realistiese tonele. Dit kan enigiets van mense, voertuie, geboue of selfs omliggende natuurskoon beteken. Deur die skep van realistiese natuurskoon, jy dra by tot die realisme van die model self. `N Moeilike natuurskoon element te herhaal is water. Met sy natuurlike bewegings en semi-deursigtigheid, natuurlike liggame van water is `n uitdaging om na te boots met enige vlak van realisme. Hars help oorkom hierdie probleme, want dit begin as `n werklike vloeistof en kan gevorm word as dit genees. Met jou hulp, die hars herskep `n natuurlike eb en vloei, kuslyne, of die rowwe waters van `n stormsee.

Dinge wat jy nodig het

  • Model basis van plastiek, skuim of hout
  • Balsahout strook
  • handwerkgom
  • emaljeverf
  • Twee-deel duidelike beslissende hars
  • Deursigtige plastiek koppies
  • roer stokke
  • Modellering grond tekstuur
  • Modellering grondbedekking (opsioneel)
  • Skep `n basis vir die water op jou gekose materiaal: plastiek, skuim of hout. Dam af die water gebied met `n stuk van balsahout, geplaas op die hoogte wat jy wil om die diepte van jou water te hou. Plak die Balsa om jou model basis met houtlym, maak seker dat daar geen gate in die gesamentlike tussen die Balsa en die basis waardeur die uitgestort hars kan ontsnap. Laat die gom droog is.

  • Verf of tekstuur die basis met alles wat materiaal of kleure jou toneel vereis. Byvoorbeeld, model sand, vuil of rotse, of donkerblou verf vir mid-oseaniese water. Plak die tekstuur veilig na die basis en laat die tekstuur of verf heeltemal droog word voordat u verder gaan. As jy `n tekstuur materiaal wat gebruik word, tik af enige ekstra voordat u verder gaan. Enige los stukkies wat oorbly sal dryf in die uitgestort hars, ruïneer die water effek.

  • Gooi die hars katalisator in `n deursigtige plastiek koppie. Kleur die hars deur die toevoeging van emaljeverf om die vloeistof en meng dit regdeur met `n opskudding stok om die kleur van water wat jy wil te kry. Gebruik `n verwysing foto vir die tipe van water wat jy wil skep om die regte kleur te kry. Skep die voorkoms van diep water met behulp van verskeie lae van hars, wat die verandering van water dieptes met lae van verskillende-gekleurde harsen. Byvoorbeeld, gebruik `n donkerder tint vir die onderste lae en dieper water, en meng `n ligter kleur van hars as jy opstaan ​​in die rigting van die oppervlak van die water se.

  • Meng die tweede deel van die hars, die verharder, in die getinte katalisator in die verhouding wat deur die vervaardiger hars.



  • Gooi die hars in die basis, vul dit ongeveer `n derde van die pad na die top van jou Balsa heining. Toelaat dat dit begin genesing as jy die volgende, ligter-gekleurde hars meng in `n vars plastiek koppie. Gebruik baie min verf om die daaropvolgende lae tint omdat die tekstuur of geverf basis en die eerste laag van hars sal die meeste van die nodige kleur voorsiening te maak vir jou water.

  • Gooi die laag hars op die eerste, vul die oorblywende opgedam-off area - of laat ruimte vir `n derde laag en herhaal Stap 5.

  • Sodra jou hars is gevul met die top van die dam, gebruik `n opskudding stok te stadig beweeg die hars heen en weer in `n natuurlike golfbeweging. Moenie te kragtig roer of jy sal borrels wat sal genees in die hars, ruïneer die waterige effek te skep. Gaan voort beweeg die opskudding stok tot die hars begin om te voel soos `n gel.

  • Gebruik die wenk van die opskudding vashou aan die oppervlak van die gelled hars vorm, skep golwe in die mengsel. Probeer om die voorkoms van jou verwysing foto`s water dupliseer. Voortgaan om die oppervlak te vorm tot die hars hard aan die punt wat jy kan dit nie verder te vorm.

  • Wag sowat 10 minute, en dan verwyder die Balsa dam uit om jou hars water deur dit liggies trek uit die basis. Om enige blootgestel hars kante kamoefleer, kan jy grondbedekking te voeg tot jou toneel: gom op nagemaakte gras vir die kant van `n meer, sand vir die strand, of rotse vir `n oseaan kus.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante