totsitlyred.com

Hoe om te speel Guitar Soos Mick Jones

Het Mick Jones se loopbaan geëindig met die botsing, sou sy nalatenskap as punk rock se eerste ware kitaar held steeds verseker wees. Dat hy hernude lewe in die daaropvolgende bands gevind (Big Audio Dynamite, Carbon / Silicon) is `n bonus. Sy kern klank bly geredelik identifiseerbaar, neem in dub, funk, hip-hop en reggae - wat is die punt van `n ware innoveerder, bied baie van inspirasie vir diegene wat hoop om cop sy styl.

Dinge wat jy nodig het

  • Albums, CD`s en video`s deur Big Audio Dynamite, Carbon / Silicon en The Clash
  • Gibson Les Paul kitaar
  • Gibson Les Paul Junior
  • Marshall versterker stapel
  • Mesa Boogie versterker stapel

Barre Chording en Melodiese Spanning

  • Kombineer die gevoel van klassieke barre chording met gesinkopeerde agtste noot lopies vir jou lei. Bou barre akkoorde deur die lê van die wysvinger oor die hele sport. Voeg dan jou ring, middel- en pinkie vingers aan die betrokke koord vorm.

  • Dink aan barre akkoorde as `n uitgebreide E vorm verder op die nek gedra - so, vir `n F barre, jy lê jou wysvinger heeltemal oor die eerste vertoorn, met die oorblywende drie vingers in `n E koord vorm (eerste vertoorn, vierde string, gevolg deur jou middel en ring vingers op die tweede vertoorn, tweede en derde snare).

    Hierdie klassieke E koord vorm die grondslag vir barre akkoorde.
  • Studie foto`s, video`s en onderhoude met Jones se kitaar en versterker opstel bepaal. Voor "London Calling," byvoorbeeld, bevoordeel hy Les Paul Juniors en Mesa Boogie versterkers. Hierdie kombinasie het `n ryk, vol klank op die piek volumes, nog bewys ewe geskik vir skoner Stax / Volt toon wanneer dit van die hand gewys. Vir ekstra opstopper, hardloop die Mesa Boogie deur `n Marshall versterker kabinet.

  • Skep `n groter melodiese spanning met sarsies van enkel-noot lopies, as voorbeeld op "al die jong Punks" (op die album "Gee `em Genoeg tou," 1978), of die outro van "botsing City Rockers" (op die album " The Clash, "1977), wat is basies `n uitgebreide E tot D konfyt.

Die Jones Style



  • Speserye tot die klassieke Morsekode-styl lei met `n oordeelkundige buig van die string. Maak net seker dat jou vinger dra die groter outomaties te maak dit makliker op jou pols sal wees.

  • Let op die akkoorde en skubbe wat Jones bevoordeel - vroeg Clash materiaal dra die stempel van `60 Mod bands soos die Wie of die Kinks, as enige vergelyking van "1977" en "die hele dag en die nag" shows. Selfs teen die einde van sy ampstermyn, Jones gebly iets van `n tradisionalis, as in "Moet ek bly of moet ek gaan," gebou op `n klassieke Wie-agtige D-G-A-D volgorde.

  • Studie vroeg Clash albums om `n gevoel van Jones se wisselwerking met hoofsanger / ritme kitaarspeler Joe Strummer, wat die Fender Telecaster bevoordeel kry. Nie verrassend nie, die reinventor van die E-D-A-G vordering is nie geneig is tot die gebruik van baie mineur akkoorde, wat doen verskyn as punktuasie in onverwagte plekke, soos in "Lost in die supermark."

  • Moenie bang wees om ander style neem aan boord wees. Vergelyk die rock en reggae mengsel op "White Man in Hammersmith Palais" met Jones se huidige Carbon / Silicon materiaal, en jy sal besef wat die enigste konstante is dwarsdeur sy drie dekades van die speel van musiek.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante