totsitlyred.com

Hoe om te speel Guitar Soos Kurt Cobain

Nirvana was deel van die Noordwes "grunge rock" toneel wat die glans rock van 1980 "hare bands" soos Motley Crue en Poison afgewyk. Grunge rock was `n terugkeer na basiese rock, en die kitaar was voor-en middelpunt. In `n 1992-onderhoud met "Guitar World," Kurt Cobain het gesê: "Ons is net musikaal en ritmies gestrem ... Ons speel so hard dat ons kan nie stem ons kitare vinnig genoeg.." Cobain se kitaar tegniek is oor gevoel en houding eerder as tegniese finesse en gesofistikeerde kitaar tjops.

Mag akkoorde is die grondslag

  • Jazz kitaarspelers staatmaak op `n wye verskeidenheid van koord vorming, veranderings en substitusies te harmoniese kompleksiteit en gesofistikeerde klank te skep. Rock kitaarspelers is geneig om te gaan na die teenoorgestelde uiterste en gebruik dikwels eenvoudige krag akkoorde wat maklik tot verskuif en af ​​in die kitaar nek. Die krag koord is die fondament van Cobain se kitaar styl. `N krag koord bevat die wortel noot, die vyfde noot van die skaal, en `n ander wortel daarop `n oktaaf ​​hoër as die eerste wortel noot. Krag akkoorde lei hul naam uit die feit dat die minimale koord vorm gespeel op die laer strykers gekombineer met ondergang skep `n aggressiewe klank. E majeur en `n groot is die twee basiese tipes van krag akkoorde. Die E en A vorms kan tot heen en weer die nek deur gebruik te maak van die eerste vinger na die wortel noot speel op die sesde string (die E vorm) of die vyfde string (die A vorm).

Ritme is die sleutel

  • Die krag koord is die eerste deel van die vergelyking in die ontsluiting van Cobain se kitaar styl. Die tweede deel van die vergelyking is die ritme. Hoewel krag akkoorde is die akkoorde van keuse vir baie rock kitaarspelers, nie almal rock kitaarspelers speel dieselfde. Cobain is `n voorbeeld van die minder-is-meer benadering tot kitaar ritme. Sy styl was aggressief, maar eenvoudige en basiese terselfdertyd. Cobain gebruik `n los getokkel patroon kombinasie af en tot beroertes op die snare. Punk rock kitaarspelers, aan die ander kant, is geneig om krag akkoorde met behulp van al af beroertes speel. "Litium" en "Smells Like Teen Spirit" beide demonstreer Cobain se ritmiese benadering tot die kitaar.

Kitaar solo Wenke



  • Cobain se benadering tot kitaar solos is basiese rock `n roll. Soms het hy die vers melodie speel vir die kitaar solo, en ander kere het hy kitaar solos sou improviseer met behulp van die minderjarige pentatoniese toonleer, die skaal van keuse vir die meeste rock kitaarspelers. Dit gaan ook hand-in-een mus met krag akkoorde. Die E- en A-vorm krag akkoorde opstel `n maklike patroon vir die pentatoniese toonleer. Sodra jy die basiese patrone van die skaal te leer, is dit maklik om te beweeg en af ​​in die vertoorn raad. Dit is nie ongewoon vir `n rock-kitaarspeler om die pentatoniese patrone weet sonder om werklik te weet die name van die notas. Luister na "melk Dit" en "aneurisme" as voorbeelde van Cobain se kitaar solo styl.

Musikale invloede op Cobain

  • Cobain se kitaar styl is ingelig en gevorm deur sy musikale invloede. Die Pixies was `n groot invloed. Cobain erken in `n 1994 "Rolling Stone" onderhoud dat "Smells Like Teen Spirit" is gebaseer op `n Pixies `n kitaar riff. AC / DC, Led Zeppelin, Black Sabbath, Iggy en The Stooges, die Sex Pistols en soen al het groot impak op Cobain se kitaar styl.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante