totsitlyred.com

Hoe om `n Play Gooi

Beslissende is een van die belangrikste werk `n direkteur sal vir `n toneelstuk of musiekblyspel doen. Die sukses van die skou sal staatmaak op die akteurs speel die rol en hul vermoë die visie van die regisseur uit te voer. Vir beslissende om suksesvol te wees, direkteure nodig om voorbereid te wees en uit te voer professionele, georganiseerde en doeltreffende oudisies en verifikasie. Dit beteken die behoud van dinge op skedule, met alles in plek wanneer akteurs opdaag en juis respek van almal wat betrokke is in die proses. As oudisies is nie by die teater, kies `n plek wat gemaklik, stil, goed verlig en groot genoeg.

karakter Ontleding

  • Voor `n direkteur begin hou oudisies, moet sy na `n deeglike begrip van die rolle wat gevul moet word nie. `N Direkteur moet `n duidelike visie van die toneelstuk of musiekblyspel het sodat sy weet wat die beste sal vul die rolle. Dit beteken nie dat dinge nie sal verander tydens oudisies, maar die direkteur moet vertroud wees met die karakters, wat hul verhoudings is en hoe hulle funksioneer in die produksie te wees. Die direkteur moet `n karakter lys wat besonderhede soos geslag, ouderdom, fisieke en basiese funksie van die karakter se in die spel sluit skep. Hierdie inligting is gewoonlik beskikbaar vir akteurs wat oudisies. Sommige direkteure, veral by die hoërskool of gemeenskapsvlak, sal ook `n lyn telling vir elke karakter om `n idee van die grootte van die rol en die tyd verbintenis nodig van die akteurs te vul dié rolle te kry.

oudisie Promotions

  • Om die regte akteurs om `n oudisie is `n belangrike taak vir die direkteur. Dit beteken die bevordering van die oudisies in die regte plekke. As die show is Equity, moet oudisie kennisgewings word geplaas op die webwerf unie. Daar is `n hele paar ander effektiewe plekke om kennisgewings te plaas: Online, kan `n direkteur oudisies by state-wye teater webtuistes, nasionale teater webwerwe soos Backstage.com bevorder, en eie webwerf die teater se. Ander tradisionele kolle te bevorder die giet van `n toneelstuk sluit jou plaaslike koerant se kuns kalender inskrywings, `n teater lobby bord of program, en die bulletin boards by kolleges en universiteite met teater departemente. Baie direkteure is ook afhanklik mond-tot-mond en individueel werwing akteurs wat hulle met gewerk het in die verlede.

Equity Vereistes

  • Kollektiewe bedingingsooreenkomste bepaal hoe oudisies gehou word by teaters met behulp van Equity akteurs. Equity akteur se is die primêre unie vir stadium akteurs en stadium bestuurders. Hierdie regulasies verander met nuwe kontrakte, maar die basiese reëls is dat Equity lede moet gegee aparte oudisies van nie-lede. Equity teaters moet ook vooraf kennisgewing van oudisies gee met die inligting wat op datum en plek van oudisies, tipe kontrak, tipe rol soos skoolhoof of koor, wat sal wees by die oudisies en `n cast uiteensetting. Die teater moet oudisie aanstellings vir Equity lede van goeie naam te maak en voorsiening te maak vir stap-ins te sien op `n eerste kom, eerste-bedien basis.

oudisie Materials



  • Kies oudisie materiaal is `n belangrike deel van die beslissende proses. `N Direkteur sal moet kies hoe elke akteur `n oudisie gaan. Vir `n musikale, kan hierdie elke persoon sing 16 bars van `n lied in te sluit. Vir `n toneelstuk, kan akteurs gevra word om `n monoloog of twee kontrasterende monoloë beperk tot twee tot drie minute gee. Ander kere, kan `n direkteur oudisie kante voorsiening te maak vir akteurs om te lees. Kante is uittreksels uit die drama en tipies vereis akteurs te lees met ander akteurs. twee dae of meer - - wanneer moontlik, moet direkteure die kante voor die tyd beskikbaar te stel sodat akteurs voldoende kan voorberei.

Oudisies en verifikasie

  • Stel `n monitor om akteurs te groet en teken hulle in. Vir professionele produksies, is dit algemeen vir direkteure om te vra vir CV`s en Headshots. Headshots en CV`s help om `n direkteur te onthou `n actor- sommige direkteure sal die CV gebruik om gedetailleerde notas te neem. Vir amateur-produksies, is dit algemeen om `n oudisie vorm wat die akteur vul met kontakbesonderhede en enige skedulering konflikte wat hulle mag hê nie. Oudisies begin die oomblik akteurs betree die kamer. Direkteure moet kennis neem van hoe `n individu beweeg, hul vokale eienskappe en vermoë om rigting te volg nie. Gebruik oudisies om die swembad aan diegene akteurs wat selfvertroue en vaardigheid te vertoon te verfyn. Verifikasie kan `n direkteur meer tyd aan elke sien actor- dit ook gee beide die regisseur en toneelspeler die vermoë om dieper te delf in die rol te gee. En direkteure gebruik dikwels hierdie geleentheid gebruik om improvisasie oefeninge lei om te sien waar `n akteur die karakter kan neem.

akteur Selections

  • Daar is geen vasgestelde formule vir die keuse van watter akteur is die beste vir `n bepaalde rol. Dit is hier waar die kuns van regie kom in die spel. By baie teaters, kan lede van die produksiespan betrokke wees in die besluitnemingsproses, veral produsente, musikale direkteure, assistent direkteure of choreograwe. Die kreatiewe span sal bespreek hoe om in die stukke van die legkaart om dit te praat vul, onderskei wat die beste akteurs is aan elke individuele karakter te speel. Beslissende is `n groot deel van die proses in die verwesenliking van die oorhoofse visie-dit kan `n paar dae of langer duur om die beste keuses te maak. Een keer `n cast gekies word, is `n lid van die span óf kontakte akteurs individueel of `n cast lys geplaas op `n spesifieke plek - soos die teater of op die webwerf die teater se.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante