totsitlyred.com

Hoe om Meng instrumente in die musiek

Hoewel die opneem van die sterre instrumentele en vokale optredes n uitdaging kan wees, is dit dikwels die vermenging stadium wat kan maak of `n opname te breek. `N Swak gemengde lied kan soms klink amateuragtig en muzikaal ongeag hoe geïnspireer die vertonings is. Terwyl daar is geen vaste reëls vir die vermenging van musiek, daar is `n paar beproefde metodes wat as `n waardevolle beginpunt vir diegene kan dien technici wil musikaal verblydend meng van hulle aangeteken liedjies te skep.

  • Skoon te maak al aangeteken spore voor meng. Bring die volume fader op die eerste baan- en luister na dit in isolasie sodat enige kraak, sis en kan buzz`e duidelik gehoor word. Audio probleme soos hierdie kan maklik reggestel word met die editing tools in jou opname sagteware. Herhaal hierdie proses vir elke oorblywende snit sal verseker dat die spore wat jy gebruik wanneer gemeng is so skoon as moontlik te maak. Ewekansige geluide in die mengsel kan storend wees, veral na herhaalde luister, so sorg vir hulle nou.

  • Trek die volume faders op alles behalwe die drom spore. As jy gebruik twee oorhoofse mie wanneer die opname, gebruik die "pan" (panorama) beheer knop om een ​​van hulle harde links en die ander harde regte plek. Laat die kick drum en strik in die middel van die mengsel, met die hi-hoed en toms laat draai effens na links of regs. Eksperimenteer met hierdie plasing en pas die relatiewe volume vlakke van al drom spore totdat jy `n natuurlike klinkende stereo beeld van `n tromstel het.

  • Verhoog die volume op die bas spoor totdat dit saamsmelt met die tromme. Hou die pan beheer gesentreer sodat die bas bly in lyn met die skop en snaartrom. Kry hulle om saam te sluit in jou `n stewige fondament waarop jou mengsel te bou gee. As jy probleme het gehoor `n skeiding tussen die kick drum en die baskitaar, eksperimenteer met die gelykmaking (EQ) het beheer ruimte vir elkeen van hulle gaan sit skep. As albei spore meeding om ruimte in dieselfde frekwensie, kan dit die mengsel modderig. Eksperiment met die sny of die bevordering van verskillende frekwensies totdat jy die helderheid wat jy nodig het.



  • Bring elektriese kitare in die mengsel, weer met behulp van die pan beheer om hulle te skei in die stereo veld. As jy twee elektriese kitaar liedjies, probeer panning een links en die ander regs. Dit sal hulle baie skeiding gee en voeg `n gevoel van breedte by die mengsel. Jy kan nou bring in ander ondersteunende instrumente, soos sleutelborde en akoestiese kitare, vee hulle pan beheer totdat jy die soet-plek vir elkeen van hulle gaan sit in vind.

  • Bring die hoof stem en laat dit laat draai na die sentrum. Voel vry om effekte soos galm en vertraging gebruik om `n bietjie skitter en poets te voeg, en dan geleidelik bring die vlak van agtergrond vokale spore. Die sleutel is om agtergrond koor ondersteun die hoof stem sonder oorweldigend dit. Wanneer die toevoeging van effekte tot die agtergrond koor, probeer om verskillende instellings te gebruik as dié op die hoof stem. Met die koor klink almal dieselfde kan `n LIPIKA leen aan die liedjie. Eksperimenteer ook met die panning en EQ beheer. Deur dit te doen, sal jy vind dat jy nie sal hê om die volume te skeiding te kry van die hoof stem spoor te samel.

  • Maak `n finale aanpassings aan die relatiewe vlakke, EQ, en panning van alle spore, en red as `n stereo-lêer in jou opname sagteware program. Dan brand hierdie lêer na `n CD-R met behulp van CD opnemer van die rekenaar. As musiek in die algemeen word gespeel op `n verskeidenheid van spelers, probeer om `n akkurate idee van hoe jou lied regtig klink deur te luister na dit op jou huis stereo, draagbare speler en op jou motor stereo-stelsel kry. Maak `n aantekening van enige klank tekortkominge, en gaan terug na jou opname sagteware af te stel en te verfyn jou mengsel.

Wenke waarskuwings

  • Wees selektief oor die spore wat jy in jou mengsel. Probeer krities teenoor elke musikale deel te wees, en as dit nie iets die moeite werd nie voeg by die mengsel, neem dit uit. Die verwydering van dit mag dalk net gee jou mengsel die duidelikheid wat dit nodig het om die skyn lied laat.
  • Probeer sny die laer frekwensies van akoestiese kitare. Hulle is nie regtig belangrik om die klank van die instrument en sal meeding met die bas en drom spore, waar hierdie frekwensies is meer belangrik.
  • Wanneer jy `n finale veranderinge aan jou mengsel, maak seker dat jy dit doen met al die liedjies te speel. Op hierdie manier, sal jy ten volle bewus van hoe hierdie veranderinge beïnvloed die hele mengsel wees.
  • Moenie outomaties frekwensies hupstoot wanneer die aanpassing van EQ. Toevoeging van EQ neem waardevolle mengsel ruimte en kan lei tot `n verwronge mengsel van verskillende instrumente te veg teen mekaar te laat hoor. Om `n spoor meer hoorbaar te maak, probeer sny soortgelyke frekwensies in ander instrumente. Dit skep dikwels sonic ruimte vir die baan om gehoor te word sonder die toevoeging van EQ of bereik vir die volume fader.
  • Vermy die oormatige gebruik van spesiale effekte. Effekte wat tevrede jy eers luister waarskynlik vermoeiende na herhaalde luister na klank. Konserwatief gebruik van effekte kan `n bietjie professionele glans voeg, maar oordoen dit kan maak die mengsel amateuragtig klink.
Deel op sosiale netwerke:

Verwante