totsitlyred.com

Hoe om Produseer Musiek

Selfs in vandag se digitale omgewing, die skep van `n klassieke opname is geen geringe prestasie - waarvoor sommige bands wys meer geduld as ander. Tik die produsent, wie se werk bly dieselfde ná 50-plus jaar van aangeteken musiek - om visie `n performer se toetrede tot `n formaat wat mense beweeg. Hoe kom jy daar vereis `n begrip van klankopname tegnieke, `n estetiese sin van hoe die materiaal pas in `n voltooide geheel, en `n bietjie sielkunde aan-loopbaan definieer optredes ontlok.

Dinge wat jy nodig het

  • Digitale program redigering (soos Nuendo, of Pro Tools)
  • 8-, 16- of 24-track konsole
  • oorfone
  • mikrofone
  • meng raad
  • Preamplifiers

Pre-plan en pre-produkte

  • Hou `n pre-produksie vergadering om te leer watter soort opname van die groep wil maak, waar hulle dit sal doen en hoe hulle dit sal doen. Die aanspreek van hierdie kwessies nou sal verseker `n suksesvolle projek, terwyl die orkes bepaal of jou styl is `n goeie passing.

  • Hersien die materiaal - wat normaalweg gehoor, op hierdie punt, in `n demo (demonstrasie) opname. Demos kan hardloop uit eenvoudige kitaar / vokale opnames te fullblown 8-, 16- of selfs 24-track-opnames - waaruit jy reëling idees wat liedjies op te hef na die volgende vlak kan optel.

  • Woon repetisies te speel style elke lid se waarneem, hoe die liedjies is besig om en hoe die groep se behandeling van sy eie materiaal kan vergelyk word met die demos. Hierdie waarnemings, op sy beurt, sal jou eie opname benadering lei.

  • Kyk weer na die begroting, wat gewoonlik besluit watter soort opname na vore. Tyd is die skaarsste element op die onafhanklike ("indie") Periodieke tabel, so meer eerste en tweede neem word - teenoor die meer uitgerekte proses wat dikwels die gevolg is van `n vyf- of ses-figuur groot etiket projek, waar verdere te neem nie en remixes is die reël.

  • Gebruik Studios as `n instrument

    • Sit `n premie op doeltreffendheid maak nie saak watter tipe van benadering deurslag gee - selfs die laagste sport studio koste $ 25 `n uur en up, so dit is in die beste belang van almal om te werk in `n no-nonsense mode. As `n lied nie gebeur na drie of vier neem, beweeg aan na iets anders.



    • Het die band loop deur `n lied of twee om klank vlakke aan te pas, en hoor hoe spesifieke instrumente vaar in die mengsel - as die kitaarspeler word oorweldigend die sanger, moet jy beleefd vra hulle om te draai `n kerf.

    • Stel wit velle vir elke lied om daarop te let watter instrument is op `n bepaalde baan, en hoe jy dit aangeteken. Red hierdie notas - saam met die kinders verkry uit die repetisies - as `n ander verwysing tydens die mengproses.

  • Bied `n klankbord vir die band, maar moenie te lê jou eie estetiese op hulle op hul koste. As `n produsent, jy verwag om dinge gedoen te kry - maar aan die einde van die dag, moenie vergeet dat jy nog steeds werk vir iemand anders.

  • Red Sommige Magic vir Afwerking

    • Luister na die opnames met `n paar vrae in gedagte - hulle make-up `n naatlose geheel? Doen `n paar liedjies moet ekstra aandag, of beter daaraan toe links "in die blikkie" (Onuitgebrachte)? Gee `n paar oorweging aan die hardloop orde ook - hoewel albums is minder prominent in die aanlyn-era, die beste liedjie moet nog eers aangebied.

    • Assesseer elke liedjie vir sy individuele tegniese meriete - klank vlakke moet nie wild wissel tussen neem - en indien enige bykomende toerusting of koor is nodig. Ander kere, kan dit nodig wees om instrumente aftrek, afhangende van hoe indringende dit lyk asof hulle.

    • As jy dink dat `n paar liedjies hoef DJ, verduidelik die rasionaal vir die band. Dikwels sal `n lied nie sy volle potensiaal te bereik sonder `n groot operasie. Byvoorbeeld, luister na die bootleg weergawe van die botsing se "Moet ek bly of moet ek gaan," wat smuttier lirieke en meer prominente Spaanse taal agtergrondsang as sy finale eweknie gespog.

    Wenke & waarskuwings

    • Blok uit `n "riff dag" of `n ander spesiale tydperk vir almal om te probeer om hul gunsteling musikale idees in `n lae-druk, lae-sleutel omgewing.
    • Lees tydskrifte gerig op die produksie gemeenskap, om jou kennis van die opname proses te versterk.
    • Bly sensitief vir die emosionele probleme. As iemand hulle deel nie spyker, oorweeg om dit te doen jouself voordat hy in buite musikante, of `n beroep op kompeterende gees die band se ("Ek sal jou `n Tenner gee as jy die regte noot getref!").
    • Vermy foefies wat verband hou met die huidige musiek toneel - dink hoe ingemaakte en kliniese die eerste drom masjien geklink in die 80`s, byvoorbeeld, wat effektief `n spoor wat hulle op groot skaal gebruik gedateer.
    • Moenie val prooi vir idees van "vaststelling dit in die mengsel"--if n lied is nie behoorlik opgeteken, of die prestasie klink benede peil, niks minder as `n nuwe neem kan die lied te red.
    Deel op sosiale netwerke:

    Verwante