totsitlyred.com

Karakterisering Spele vir teater

Die skep van `n karakter is die fundamentele taak van die akteur. Die akteur moet die fisiese en vokale eienskappe wat die karakter tot lewe te bring beliggaam. Daarbenewens sal die historiese tydperk waarin die lewe van die karakter se gestel beïnvloed karakterisering keuses. Gesoute akteurs kan karakterisering speletjies te gebruik om hul vaardighede te slyp, terwyl beginners en studente begin om karakterisering vaardighede te ontwikkel deur middel van eenvoudige oefeninge.

fisiese karakterisering

  • Fisiese karakterisering sluit hoe `n akteur loop, hoe hy sy liggaam en wat gesigsuitdrukkings hy maak gebruik. `N maklike wedstryd om hierdie konsep te stel is vir elke akteur te gaan, steek die speel ruimte en die uitgang van die ruimte terwyl fisies die karakter gehou. Elke akteur moet gegee word `n skaal van een tot tien te werk met, met een wat die akteur in sy eie neutrale houding en loop en tien synde die mees oordrewe fisiese voorstelling van die karakter wat hy kan bestuur. die taak van die akteur se is op vlak een en uitgang te gaan op die vlak van tien. Sodra elke akteur sy kruis gemaak het, moet die waarneming van akteurs die eienskappe wat hulle fisies sien vergestalt met behulp van adjektiewe soos dom, gemiddelde, doellose, hartseer, kwaad, ens beskryf

vokale karakterisering

  • Vir hierdie improvisasie spel, elke akteur sit met `n ander akteur wat hulle voordoen as `n onderhoudvoerder en beantwoord vrae oor die lewe, menings en gevoelens van sy karakter. Die onderhoudvoerder moet algemene vrae, soos: "Waar het jy grootgeword?" En "Was jou kinderjare gelukkig?" Vrae wat spesifiek betrekking het op die omstandighede van elke individuele karakter, soos, "Hoe het jy kom na koning wees vra? "As die karakter, byvoorbeeld, is Macbeth, of," Hoekom het jy nie vertel jou ouers jy Romeo getroud? "as die karakter is Juliet, is ook nuttig. die akteur `n onderhoud moet sy aandag te fokus op die skep van die vokale ritme en toonhoogte wat die beste pas by die karakter, terwyl die akteurs waarneem moet beskrywings van die vokale karakterisering hulle gehoor na afloop van elke onderhoud bied.

historiese Karakterisering



  • Die skep van karakters vir historiese dramas behels dikwels koninklike karakters en dienaars wat akteurs vereis om status van hul karakter in die skep van `n akkurate karakterisering oorweeg. Karakters van hoë status sal ander karakters direk in die oë kyk en vra om `n wye draai op die verhoog. Karakters van laer status kan hul oë hou neergeslane en maak seker om te volg agter dié van hoër status. Hoë-status karakters praat met `n sterk deliberateness, terwyl lae-status karakters kan stotter of fluister. Vra die akteurs, drie op `n slag, tot `n aantal trek uit `n hoed - een, twee of drie, met die een is hoogste status en drie die laagste. Elkeen van die akteurs dan verteenwoordig die status wat hy gekies het, die waarneming van die ander twee as hulle dieselfde doen. Die waarnemers dan dink die akteurs se "rangorde."

Karakterisering Spele vir beginners

  • Vir begin vokale werk, deelnemers begin staan ​​in `n sirkel. Elke deelnemer moet gegee word `n eenvoudige reël van die teks, soos, "Om te wees of nie te wees nie, dit is die vraag," en in hul gereelde stem moet praat hierdie eerste. Volgende, moet hulle aangebied word vokale karakterisering voorstelle om te eksperimenteer met, soos "cartoon karakter," "boor sersant" of "sexy rolprentster." Die akteurs moet `n mens praat op `n tyd, sodat hul stemme te steek en ritme verander om aan te pas hul idee van die voorgestelde karakter. Vir begin fisiese karakter werk, moet die akteurs te beweeg deur die ruimte gewoonlik, en dan met behulp van dieselfde Karakterisering wat hulle gebruik vir die vokale werk, hier probeer om die ritme van beweging van die voorgestelde karakter te skep.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante